|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
One of These Days
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEEh, jeg har ikke fått ferdig min. Jeg tror jeg må printe ut siste versjon, for jeg har sittet fast en stund nå. Kan også bare være mitt slitne hode som overhodet ikke takler noe vanskeligere enn Skappel-genser akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
One of These Days
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg får ikke mønsteret til å legge seg fint oppå hverandre. Skjønner ikke hvorfor og har i grunnen ikke energi eller tankevirksomhet til å forstå hvorfor heller. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEhm, så rart? |
|
|
|
|
|
#105 |
|
One of These Days
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEm^2, ikke tenk på det. Jeg forstår det sikkert bare jeg er mer opplagt og våken. Måtte legge det bort i helga, altfor mye annet på hjernen og for trøtt. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHm, var det den Helen´s? |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVENei, jeg glemte at det ikke var vanlig felling. Og vanligvis er problemet at man feller for stramt. Men her er jo mønsteret litt oppstrammende i seg selv, sånn at hele halsen ble litt videre på de siste rundene. Og da man i tillegg feller av løst så ble det litt slamsete. Skal rekke opp og forsøke den tiltenkte måten.
|
|
|
#112 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Helen´s ble veldig løs den og altså |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHadde håpet at den Helens ikke rullet så mye som den andre.
|
|
|
#114 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Strikk noen rader med riller øverst, så unnger du rulleproblemet |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Off the map.
|
Jepp, tar et par ekstra riller!.
|
|
|
#116 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Konsentrere meg ja. Jeg får det jo søren ikke til, og det er ikke barna sin skyld for å si det slik. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHuffda |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDa har jeg strikket en ekstra rille, ser bedre ut nå.
|
![]() |
|
|