Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøring uten sertifikat

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 00:35   #21
Lostdisk
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2012
Lostdisk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøring uten sertifikat

Her var det mange meninger å svar.
I morgen kommer jeg til å kontakte familiekontoret for å få litt råd.
Jeg har tenkt veldig mye på dette denne helgen å jeg blir bare mere å mere skuffet over eksen.
Tror nok jeg må ta tak her....

Lostdisk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 01:18   #22
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lostdisk, her.

Her var det mange meninger å svar.
I morgen kommer jeg til å kontakte familiekontoret for å få litt råd.
Jeg har tenkt veldig mye på dette denne helgen å jeg blir bare mere å mere skuffet over eksen.
Tror nok jeg må ta tak her....

Jeghadde i hvert fall vært veldig tydelig overfor x på, at om jeg noen gang fikk se at han kjørte uten førerkort, så hadde jeg meldt fra til politiet sporenstreks.
Men snakk med de på Familiekontoret, det er sikkert en god ide.

Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 08:28   #23
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor informere x-en om det sjuggerpløm? Vil ikke det bare høyne konfliktnivået?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 09:11   #24
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg hadde sagt i fra til x'en om det. Faren er vel at de bare gjør mer for å skjule det. Det er da helt åpenbart at det er noe man melder fra om til politiet, så jeg hadde gjort det.

Gammel 01-10-12, 09:21   #25
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøring uten førerkort er aldri akseptabelt, uansett årsak til at noen er uten.
Dersom det gjør det vanskelig å få deres felles barn til skolen på en trygg måte må du heller si at du kjører, eller de må finne en annen løsning. Følge til fots feks.

Gammel 01-10-12, 09:24   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan stiller mor seg til å la deg ha hovedomsorgen?
For jeg tror kanskje jeg hadde krevd det. Ikke med å slå neven i bordet og ropt sterke ord, men med å fortelle at så lenge den andre parten ikke sørger for at barnet mitt er trygt, så må jeg sørge for det selv, og det beste forslaget da må vel være at barnet er mer til meg?

Nå tar jeg utgangspunkt i at barnet vi snakker om her har én forelder som funker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.