|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: kjapt spm ang Reima og str
Wow! Haha, ja der ser man. Jeg er antagelig miljøskadd.
|
|
|
|
#23 |
|
På (opp?)tur
|
Jeg hadde også kjøpt 104. Ikke bare hadde gjort, har gjort.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kjapt spm ang Reima og strJeg har kjøpt 110 som skal brukes neste vinter, 08 modell. Han skal bruke Isbjørn i 104 i vinter.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: kjapt spm ang Reima og strJeg blir alltid så overrasket over hvor store klær andres unger har. Knerten brukte reimadress i 98 i hele fjor, og barnehagen bekreftet gjentatte ganger at den var stor nok. Ved utgangen av sesongen var han 107 cm lang.
|
|
|
|
#27 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Mine er ikke spesielt smale men vi bruker klær omtrent slik som du beskriver; vi bruker klærne til de ikke passer lengre og ikke bare til de ikke er for store lengre.
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#29 |
|
Drømmer
|
Poden hadde reimadress i 104 da han var metern lang, den ble for kort på beina ved sesongslutt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: kjapt spm ang Reima og strJeg blir alltid litt overrasket over hvor små dresser andre kjøper.
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: kjapt spm ang Reima og strTja, jeg kjøper dresser så de skal holde litt, og har alltid gått opp to og to størrelser så lenge barnet er lite. Når 98 såvidt er passe, ville jeg klart gått opp til 110. Min toåring bruker Troll i str 98 nå, brukte den i vår også, kan bruke den til våren også og sikkert til høsten (dette er en arvet dress, hun har ny Reima som vinterdress - også 98). Hun har beveget seg fint i den hele tiden. Jeg synes det er fint at ting varer litt. Jeg ser argumentet om at man skal ha bevegelighet og slikt selvsagt, men barn som beveger seg normalt har faktisk ingen problemer med å ha litt for store klær innimellom. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: kjapt spm ang Reima og strEldste har alltid hatt dressene sine to sesonger. Fjorårets dress har gjerne vært reservedress året etter, eller så har den hvertfall passet til Barnas Hus har salg på Reima i desember.
|
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Jeg synes snart de har salg hele tiden? De har jo salg på fjorårets dresser nå også faktisk. Og de hadde det i vår, ved sesongslutt. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, jeg kjøpte jo nettopp Reimadress til 40% på Ellos nå. Jeg tror knapt jeg har kjøpt yttertøy til fullpris i det hele tatt. Men det ene kalendertilbudet til Barnas Hus før jul er alltid 50% på alt Reima. Og det passet fint med størrelsen på fjorårets dress et år.
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjapt spørsmål ang. Reima og størrelseJeg syns det er stor forskjell på Reimas babydressmodeller og de med stramming i livet. Jeg ville gått for str 110. Hadde det vært en babymodell hadde jeg nok tatt 104. |
|
|
|
![]() |
|
|