Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttunge

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-12, 23:29   #41
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avbefaling: Kjipeprix og dotrengt guttunge

Jeg kom på denne tråden da jeg var på Høstmarked i går.
Vi handlet på Coop Mega (Randaberg) da jeg kjente at jeg begynte å få seriøse problemer. Jeg spurte ei som jobbet der om det var toalett på huset (det er et par butikker, og jeg tenkte det kansje var noe utfor el.l.) hvorpå jeg blir geleidet gjennom hele lageret for å få låne personaltoalettet.
DET satte jeg pris på det!

Gammel 23-09-12, 23:39   #42
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Skjedde meg på SKORINGEN i min by. Jeg sto med to par sko pr.barn (klar til å betale), støvler og vintersko - og ble nektet 3,5 åringen å låne toalettet. Dette var i fjor. Jeg er tilbøylig til å skjønne at de ikke kan ta i mot altslags pakk - men kunder som skal ha noe, er oppegående, og med små barn som gråter av tissetrengthet -og som må gå flere kvartaler til neste offtentlige toallett bør man slippe til. Jeg klasket selvsagt alle skoene i disken og slepte barna etter meg ut dørene ( og to kvartal for å finne toalett på biblioteket).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 23:46   #43
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde også gått fra varer og alt, men jeg har aldri opplevd dette med noen av mine fire barn. De har aldri vært så dotrengte.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 15:38   #44
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Jeg overkjørte sjefen min i en sånn situasjon da jeg for noen år tilbake jobbet i, nettopp Prix. Han sa nei, jeg sa ja. Så fulgte jeg jenta på do.

Sjefen nevnte ikke saken etterpå. Hva trodde de ansatte, at de skulle få sparken fordi de gikk imot "sjefens regler"? Da hadde de fått arbeidstilsynet på nakken.

Sist redigert av Rune Brown : 25-09-12 kl 19:47.
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 16:11   #45
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Jeg overkjørte sjefen min i en sånn situasjon når jeg for noen år tilbake jobbet i, nettopp Prix. Han sa nei, jeg sa ja. Så fulgte jeg jenta på do.

Sjefen nevnte ikke saken etterpå. Hva trodde de ansatte, at de skulle få sparken fordi de gikk imot "sjefens regler"? Da hadde de fått arbeidstilsynet på nakken.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 19:35   #46
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du klaget, Kaija?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 01:00   #47
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Har du klaget, Kaija?

Jobber med finpussen på formuleringene. Du vet, jeg pirker fælt for å få sagt det slik jeg vil. -Overdreven perfeksjonist i slike saker.

Gammel 26-09-12, 02:42   #48
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Og der ble jeg ferdig, men hvem sender man egentlig slikt til? Butikksjefen i den aktuelle butikken, kanskje? Vet ikke hvem det er, og finner ikke navnet på Coop-sidene, men det holder kanskje å skrive butikksjef? Er det lurt å sende en kopi oppover i systemet også, kanskje? Får finne ut av det siste i morgen.

Gammel 26-09-12, 08:00   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Skjedde meg på SKORINGEN i min by. Jeg sto med to par sko pr.barn (klar til å betale), støvler og vintersko - og ble nektet 3,5 åringen å låne toalettet. Dette var i fjor. Jeg er tilbøylig til å skjønne at de ikke kan ta i mot altslags pakk - men kunder som skal ha noe, er oppegående, og med små barn som gråter av tissetrengthet -og som må gå flere kvartaler til neste offtentlige toallett bør man slippe til. Jeg klasket selvsagt alle skoene i disken og slepte barna etter meg ut dørene ( og to kvartal for å finne toalett på biblioteket).

Tips. Polarn o pyret har kundetoalet. Veldig greit å vite på bytur.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 14:00   #50
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Finnes en norsk app som heter Porselensguiden - den lokaliserer nærmeste toalett. Appen er gratis, men er basert på at brukerne selv legger inn doer (og rater dem). Så her er det bare å gi sitt bidrag til de nødne.... Det er egentlig viktig - ikke bare for småbarnsfamilier- men også for de som av medisinske årsaker har behov for å kunne finne toaletter raskt. Så kjør i vei:

http://itunes.apple.com/no/app/porse...519749180?mt=8

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 18:16   #51
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Finnes en norsk app som heter Porselensguiden - den lokaliserer nærmeste toalett. Appen er gratis, men er basert på at brukerne selv legger inn doer (og rater dem). Så her er det bare å gi sitt bidrag til de nødne.... Det er egentlig viktig - ikke bare for småbarnsfamilier- men også for de som av medisinske årsaker har behov for å kunne finne toaletter raskt. Så kjør i vei:

http://itunes.apple.com/no/app/porse...519749180?mt=8

Genialt!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 10:31   #52
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Tips. Polarn o pyret har kundetoalet. Veldig greit å vite på bytur.

TAKK! Vil benyttes neste gang.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.