|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Man gjør seg selvføgelig ferdig med sin avisdel før noen andre kan kreve den. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
ctrl+z
|
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?
|
|
|
#43 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har selvfølgelig rett. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Artiklene i papirutgaven er mye mer omfattende, og mindre tabloide. Er jeg virkelig så alene om å synes det?
|
|
|
|
#46 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg er enig med deg i det.
|
|
|
#47 |
|
En Som Trener
|
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg er tilbøyelig til å være enig med mannen din jeg, men det er fordi jeg er utålmodig og hater å "kaste bort" tid. Om målet er å først lese avisen, del 1 og 2, for så å dra på jobb eller gjøre noe annet, så vil jeg at det skal foregå mest mulig effektivt, og å sitte å se på at andre leser den delen jeg mangler, mens de heller kunne lest den delen jeg var ferdig med og så kunne fortsatt på den andre delen etterpå ville jeg sett på som mest effektivt.
|
|
|
#48 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Det finnes jo e-utgaver av aviser. Jeg antar det er det Smilefjes mener? Jeg liker ikke å lese artikler mm på nett så jeg foretrekker papirutgave. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du hadde rett, synes jeg
|
|
|
#51 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Vi praktiserer annerledes. Hvis en er ferdig med sin del, så bytter vi. Hvis jeg var midt i noe, hadde jeg nok lest den ferdig, men hvor langt tid tar det, liksom? Jeg synes det er ganske kjipt å la den andre sitte uten avis bare fordi jeg skal lese akkurat de sidene som er ved siden av det jeg leste nettopp, liksom.
|
|
|
#52 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Min første reaksjon er at hvis det er DETTE dere diskuterer, har dere et veldig stødig og fint forhold. Ikke noe behov for store krangler. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jepp!
|
|
|
#55 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Nå er det bare jeg som leser avisa om morgenen i uka, så det er sjelden en issue, men i helgene tror jeg faktisk vi pleier å fordele det slik at begge har noe å lese på om de ønsker det. Om jeg skulle gi fra meg min del før jeg var ferdig, kan jeg jo bare lese den andre delen før jeg leser ferdig den første.
|
|
|
#56 |
|
Tåler regn
|
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Man får selvfølgelig lese artikkelen ferdig. Men man kan være grei, og levere den til partneren etterpå, selv om man ikke er ferdig med resten av avisen. Sånn praktiseres det her i huset. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg er sjokkert! Selvsagt har du rett. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?du har rett, lese ferdig artikkelen.
|
|
|
#59 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Hvis han insisterer, så er løsningen selvsagt like opplagt som den er genial:
|
|
|
#60 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg er mest imponert over at dere rekker å lese aviser, og hele artikler før jobb. |
|
|
|
![]() |
|
|