Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Jeg trener jo rett ved deg, så det er ikke så langt nei. 
Det jeg mente med "et stykke" er at det jo er litt avstand, og det kan være helt andre priser hos deg enn hos meg (hvis du får fine hus hos deg til 3-4 mill så er jo det helt tydelig, men det kan hende tomtene her er for store og at det er det som gjør det). En nabo måtte ut med 4 millioner for et rekkehus mindre (og eldre og mindre pent) enn vårt. Lurer virkelig på hva vi kan selge vårt rekkehus for, djeez.
Skjønner hva du mener med at det kan straffe seg på andre måter. Men som sagt, det kommer jo an på mange faktorer, hvordan livet er, hva venner og familie driver med, om man har interesser man kan jobbe med osv. Det å bli lottomillionær og bare drive dank er jo ingen lykke for de fleste (heldigvis), men for meg er det heller ingen lykke i å være bundet til en fast fulltidsjobb, stå opp før fuglene fiser og dra opp trøtte barn, sitte i rushen og så skynde seg for å rekke barnehagen før de stenger. Deltidsjobb kunne jeg nok hatt, men først ville jeg nok ha brukt et år eller to på å finne ut hva jeg egentlig ville, evt. tatt litt utdannelse og gjort noe jeg virkelig brenner for (sannsynligvis noe innen veganisme, startet et lite bakeri eller noe). Jeg hadde i hvert fall ikke råtnet vekk hjemme foran tven. 
Ja nei jeg bor i helt feil kommune, jeg tenkte på din kommune. Eller litt i utkanten av min kommune.
Herregud vårt hus har jo omtrent doblet seg i verdi på de 3 årene vi har bodd her.