Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags spinoff - Yrkesgrupper som klager over brukergruppen den betjener

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 15:05   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinoff-Yrkesgrupper som klager over brukergruppen den betjener

Spør du meg, så spør jeg deg. Jeg er lektor - lærer, altså. Jeg snakker ikke sånn om verken elever eller foreldrene deres, og skulle jeg ha behov for det, så gjør jeg det ikke her.

En generell kommentar: Jeg tror kanskje det at lærere kommenterer sånt her på forumet bunner i at skolen er et yndet tema i medier, alle har på en eller annen måte hatt befatning med skolen, og nær sagt alle mener noe om den, men de fleste har en heller begrenset synsvinkel. En del ser kanskje behov for å "balansere" informasjonen litt.

Ellers synes jeg gjerne dere kan huske på at det én lærer, eller tre eller fem eller ti, for den del, sier her inne, ikke nødvendigvis er representativt for meningene til oss alle sammen. :lei:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.