Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags spinoff - Yrkesgrupper som klager over brukergruppen den betjener

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 18:02   #11
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: En slags spinoff-Yrkesgrupper som klager over brukergruppen den betjener

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Har noen klaget over at de må gjennomføre foreldresamtaler og foreldremøter??? Merkelig. Foreldresamarbeidet er en viktig del av jobben vår. Vi har avsatt tid til det hver uke, og møter og samtaler er nedfelt i arbeidstidsavtalen vår. Det er vel ingen som snakker om at de ikke ønsker samarbeid med foreldre? Enkelte foreldre snakker man med daglig, andre kun på de fastsatte møtene og samtalene. Vi har jo et felles ansvar for opplæringen og er dermed nødt til å kommunisere og samarbeide i større eller mindre grad.

Som jeg også sa i det innlegget du siterte, men ikke tok med i sitatet: Jeg har ikke lest noen av de trådene som det helt tydelig hentydes til i denne tråden, så jeg tolket det dit hen at Maz har denne oppfatningen fra tidligere tråder, eller kanskje fra andre lærere hun har snakket med (?).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.