|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åring
Vi hadde dette, men jeg synes det ble mye rot og ræl med det, og ting ble ødelagt. Mange deler!
|
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringAltså, minsten er en liten pøbel, men han har ikke klart å ødelegge kassaapparatet. Og eldstemanns argument mot FisherPrice-kassaapparet er at kassaapparat ikke ser sånn ut lenger. Han har et poeng.
|
|
|
|
#23 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
nju nja njo
|
Dette har vi også og det er solide saker. Til 3-årsdagen fikk hun også et rosa Minni mus-apparat, men det var noe ræl hvor deler gikk i stykker med en gang og hvor skuffen med pengene stadig kiler seg fast. Jeg stemmer for Fisher Price.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringTil ein 2,5- åring ville eg gått for Fisher Price. Lillesøster har begge som er avbilda i tråden, og Fisher Price sitt har flytta ut i "uterestauranten". Etter to år i sandkassen, fungerer det lika godt. Det andre synest eg passar for litt større ungar. Flittigt brukt hos oss endå, faktisk av storesøster på ni også.
|
|
|
#26 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kassaapparat til 2,5 åringVi har et i tre, med en vanlig kalkulator innebygget, er liksom tastaturet da... Tror det er kjøpt på Sprell eller Ting. Anbefales varmt |
|
|
|
![]() |
|
|