|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreSimo, med lufthjul. Vi kjøpte vår i 2005 og blitt benyttet av 4 snart5 barn og holder ennå! Går fint an å kjøpe deler til den.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreBuggis med vinterhjul - i alle fall til baby. Like stor bag, mye lettere, godt håndtak å løfte i. Men kjøp et universalregntrekk som dekker hele.
|
|
|
#23 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føre
Jupp. Jeg ga søstern min en 2003 modell Simo. Hun bor i vinterland her på Østlandet. Vogna har vært i bruk daglig. Kun fått nye dekk. Tror den kan selges neste vår.
|
|
|
|
#24 |
|
|
Mannen har veldig lite lyst på fire hjul og ønsker seg lett vogn. Han ser for seg at jeg kommer til å bli sur av å hempe på en stor simovogn. Har sett på en OTH urban jungle nå og lurer på å slå til. Den ser nesten ubrukt ut. 2010-modell med alt av tilbehør ( to trekk, fleecetrekk, drikkeholder og hardbag) til 3500 kroner. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Epikur
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreOTH på allslags føre med de to minste, aldeles nydelig vogn. Låser forhjulet i snø. Lett og fin å trille.
|
|
|
#26 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreJeg har også en Teutonia spirit s3, men den er abre en senter/asfaltvog for oss. Tror nesten ikke den har vært kjørt ute i det hele tatt.
|
|
|
#27 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, de med emmaljunga på min barselgruppe sleit mye mer enn det jeg gjorde med min Mountain Buggy! Aldeles veldig fornøyd fra dag 1 og til nå (brukes kun til soving i barnehagen og småturer, sjelden vogn eller lengre)
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreJeg vil bare slutte meg til dere som skryter av OTH/Mountain Buggy, den er super å trille på all slags føre og det er en STOR fordel at den er så lett! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreJeg har hatt både Simo og Mountain Buggy. Når barnet har vokst ut av bagen, foretrekker jeg sistnevnte (bagen er ikke akkurat stor på MBen), men jeg synes Simo er ypperlig som bagvogn.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jun 2009
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig førePå babyjungle.nl får du splitter ny Easywalker Sky med pose og bag for 3800,- + norsk mva. Bagen til EWS er større enn MB sin, brukte bagen til minstemann var seks måneder gammel, med vinterpose. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#32 |
|
Personlig pessimist
|
Simo Duo veier jo over 20 kg med bag.
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreMan plusser jo ikke vekta på bagen med vekta på sportsdelen? På Duo-modellen er jo bagdelen og sportsdelen to separate deler, man setter ikke bagen inn i sportsvogndelen slik som på Kombi-modellen.
|
|
|
#34 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreAh, det er sant. Jeg tenkte på kombivogn hele tiden.
|
|
|
|
#35 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Det er stor forskjell på 2001-Simoen jeg hadde og 2010. Veldig stor. Sistnevnte var et eventyr å kjøre på snø. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreDet ble OTH gitt. Nå står den her i stua mi i all sin prakt! Nå holder vi på å demontere sportsvogndelen for å ha på bagen, men skjønner ikke hvordan vi skal ta av solskjermen. Makt? Noen som kan hjelpe? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Epikur
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreSolskjermen til sittedelen?
|
|
|
#38 |
|
Librocubicularist
|
Vi har og denne og i går prøvekøyrde eg på snøen. Det gjekk veldig fint! Så den kan anbefast. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Takk HV, men vi fikk det til. Det var med makt. Nå gleder jeg meg til å prøve den ut. Den ser ikke brukt ut i det hele tatt. De hadde hatt to vogner som var likedan siden de bodde en liten periode i utlandet. Fikk med tre regntrekk, sol/myggtrekk, flaskeholder, hardbag, fleeceinnlegg til sittedelen og selve vogna da for 3500. Når den ser ubrukt ut omtrent så virker det som mye vogn for pengene. |
|
|
|
![]() |
|
|