Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Påskekyllingform med chevre

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 18:58   #21
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: Påskekyllingform med chevre

Denne oppskriften skal jeg prøve! Hørtes helt nydelig ut!

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:07   #22
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Er bare innom for å sjekke gradene. Vi ska ha denne i dag også.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:26   #23
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å guri!

:sikle:

:neste søndag...:

Gammel 04-03-09, 19:35   #24
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må bare dra opp denne. Lager den nå som kosekveldsmiddag til meg, gubben og en kompis. Dropper potetene og serverer med ris ved siden av.

Gammel 04-03-09, 19:40   #25
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble så sjarmert av kombinasjonen tittel/illustrasjon.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 20:37   #26
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vel, det er helt på sin plass å dra denne frem igjen. Hadde helt glemt den ut.

Gammel 04-03-09, 20:38   #27
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Må bare dra opp denne. Lager den nå som kosekveldsmiddag til meg, gubben og en kompis. Dropper potetene og serverer med ris ved siden av.

Jeg tror egentlig at kanskje ris er vel så bra. Det vil jeg også prøve neste gang.

Gammel 26-03-10, 22:45   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det hørtes digg ut!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 12:55   #29
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan denne lagast med kyllingfilet skal tru? Eg er ikkje så glad i kyllinglår.

Gammel 30-03-10, 17:29   #30
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Det vil jeg tro går an Haugtussa.

Gammel 30-03-10, 17:35   #31
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hørtes nydelig ut. Men jeg ser ikke noe bilde, bare et rødt kryss.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 17:36   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne må jeg prøve! Med kyllingfileter da, så slipper jeg å styre med å renskjære lår og sånt mens jeg spiser. *lat* Høres himmelsk ut.
Kanskje det blir godt med appelsin i stedet for sitron? Jeg elsker kombinasjonen kylling og appelsin.

Gammel 30-03-10, 17:38   #33
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Jeg har handlet inn til Glitters kylling denne påsken. Mulig vi tar denne også.

Gammel 31-03-10, 18:06   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud. Jeg pleide å være kjent for å lage god mat. Pleide. Nå har jeg ikke laget mat på 6 måneder, av ymse grunner. Nå kan jeg ikke lage mat lenger, tydeligvis.

Ikke greide jeg Glitters parmesankylling. OG jeg har prøvd to ganger.

Ikke greide jeg denne retten heller. Var ikke nok marinade, så jeg måtte lage dobbel porsjon. Selv det var lite til å dekke lårene. Så jeg hadde grønnsaker og kylling i en form og helte marinaden over, til slutt. Snudde og vendte og stappet i ovnen. Etter en time var kyllinglårene fremdeles rå og potetene badet i olje og væske. Jeg helte over fløte og chevre (steindyr chevre fra Haukeli, til og med). Det blandet seg med resten av væsken, mens osteklumpen ikke lot seg røre ut i noen væske overhodet (mannen prøvde også) og ligger nå i klatter oppå kyllingen.

Vi har ikke spist enda.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 15:49   #35
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbehør til denne?

Gammel 11-04-10, 19:29   #36
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg prøvde denne fredag. Men eg fikk ikkje til den gratineringa. Chevren låg berre som klumpar i fløten uten at noko skjedde. Kva gjorde eg feil?

Gammel 07-04-12, 13:09   #37
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne fortjener et påskedytt, dette er middagen her i dag.

Gammel 07-04-12, 13:21   #38
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Abbonnerer på denne så jeg kan lage den neste helg!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.