Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegring

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 23:18   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegring

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hva skjer videre nå da? (Ja, bortsett fra at snekkeren(e) får mer å gjøre.)
Tilbake til tegnebordet?

Jeg synes det er kult med lave vinduer på soverommet. Ligge å nyte utsikten.:drømmer:

jeg aner ikke. Vi må tenke helt til i morgen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 23:18   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

jeg aner ikke. Vi må tenke helt til i morgen.

Sove på det!

Gammel 17-04-07, 08:27   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sovet dårlig i natt, kan man si. Etter en lengre samtale med snekkeren (som nok synes at jeg er utrolig pirkete og sær) har vi kommet til løsninger som gjør at vi kan leve med det slik som det har blitt. Ingen knevegg inne, zink på taket (sansynligvis med zarnafil under, hvorfor gjøre det billig når man kan gjøre det dyrt? ) og at vi kan leve med at vinduet er høyt opp i taket, nesten. Vi kan nå ligge i senga og se på månen og vil jeg se til mandarin kan jeg heller reise meg opp.

Gammel 17-04-07, 08:28   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi kan nå ligge i senga og se på månen og vil jeg se til mandarin kan jeg heller reise meg opp.

Men DET gidder du vel ikke ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:29   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg tviler på det, mandarin. Har jeg først kommet meg til sengs pleier jeg å ligge godt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.