|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Har du startet på årets julebakst? | |||
| Ja, jeg har startet bakingen til årets jul og er rett og slett ikke vel bevart. |
|
22 | 12,72% |
| Nei, det skulle tatt seg ut. |
|
151 | 87,28% |
| Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Permakulturell
|
Sv: Som julebaksten på kjerringaJa, for tenk! :skylder fra meg:
|
|
|
#104 |
|
This is normal!
|
Sv: Som julebaksten på kjerringaDere ser at noenhumoren er tilbake - with a vengeance! Det blir ikke mye julefred i år altså!
|
|
|
|
#107 |
|
Hertuginne
|
Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg var så fornøyd med meg selv i fjor når jeg endelig hadde fått bakt julekaker og la ut melding på facebook om at jeg hadde bakt så og så mange slag på så og så mange timer og fikk en sur tilbakemelding fra en perkfet venninne om at jeg var jo litt sent ute siden det allerede var fjerde søndag i advent.
|
|
|
#108 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Som julebaksten på kjerringa
Seriøst? Hun syntes det var for sent før jul?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#109 |
|
This is normal!
|
Hun er ikke perfekt. Hun er perkfet. Ekstra skummel type det.
|
|
|
|
#110 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Off with her head!" aka limited profile eller sletting, håper jeg?
|
|
|
|
#111 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Som julebaksten på kjerringaNei, jeg har ikke bakt noe til nå. Jeg foretrekker å handle julegaver tidlig og så baker jeg og gjør annet koselig i desember. Er noe med julepyntet hus og lukt av nybakte julekaker. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Hertuginne
|
|
|
|
#113 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Som julebaksten på kjerringaHar kun 4 av 37 julegaver under kontroll, kaker og dilldall begynner jeg ikke på før godt uti desember. Lager jeg for tidlig har vi jo spist det opp før jul.
|
|
|
#115 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jeg lager selvsagt ny runde rett før jul. Men jeg er nok litt mer bakeglad (og juleglad) enn mange.
|
|
|
#116 |
|
kamerat
|
Problemet ser ut til å være verre enn som så.
|
|
|
#117 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg har kjøpt fire julegaver og er så innmari stolt av meg selv. Skulle jeg allerede ha bakt noe å tillegg hadde jeg ikke blitt til å leve med.
|
|
|
#118 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg er imponert over at dere vet hvor mange julegaver dere skal kjøpe, jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Som julebaksten på kjerringaJeg gikk gjennom listen i går og fant ut at jeg gir gaver til flere barn enn jeg husket. Så jeg var ikke helt ferdig likevel. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har det ikke i hodet, men jeg har lister som jeg kopierer fra år til år og bare bytter ut hva jeg skal kjøpe. Hender selvsagt at jeg må legge til og trekke fra noen, men det hjelper i hvert fall på mitt litt kaotiske hode.
|
|
![]() |
| Emneord |
| julegalskap, perversiteter |
|
|