Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 19:45   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg blir litt provosert av alle de som refererer til FP som et sted hvor man for all del ikke forventer et kritisk blikk til noe som helst. At alle bare skal gå i takt og synes synd på og for gids skyld aldri etterlyse egeninnsats eller definere en grense for HVA det kan forventes at det offentlige bidrar med.

Stadig lese jeg at folk "blir sjokkert over holdninger" og "aldri hadde trodd at..." Her inne liksom. Get real, sier nå bare jeg. FP er høyst sannsynlig ikke så PK og elitisk som det synes som om mange tror, og takk for det. Hvis så var, tror jeg jammen jeg hadde tatt med meg all min skepsis og menneskefiendtlighet til et annet sted.

En annen ting er nå det at FP i denne tråden er faktisk alle som har svart. Så på FP er det faktisk delte meninger om denne bloggen.

Sidespor: Jeg blir bare så irritert hver gang noen som er fast innventar på FP skjeller ut resten som om de selv ikke tilhører. Da er det plutselig "FP" som mener ditten og datten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.