Sv: Har barna dine julekalender/adventskalender?
Vår kalender inneholder mest småtterier alá ny saks, viskelær, sparegris, dekortape sjokolade, neglelakk (fra tikronerstilbud) og leppepomade - småtterier som jeg prøver å samle gjennom et helt år. Og så får hun ny kjole, strømpebukse og sølvlue den 13. - 15. desember. Det er nye julekjole med tilbehør som hun uansett ville fått - hun har vokst 10-12 cm. siden forrige vinter og trenger ny kjole - hun skal i bursdag den 15. og får derfor penklærne i dagene før det selskapet.
På julaften får hun fin gave, da. Popelku (Askepott fra Tre nøtter til Aksepott) som marionette. Vi så henne i Praha, og pøbelprinsessen ble veldig forelsket i den, så jeg snek meg ut en tidlig morgen og kjøpte henne. Jeg synes det passer fint å pakke henne opp før filmen begynner på julaften, sa da blir hun kalendergave.
Hun har dette antrekket på seg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|