|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva synes dere om Unicef-reklamen?
Godt poeng. Noe å tenke på i disse "ikke sitte ensom på julaften"-tider også. Vil folk være like ivrige etter å avertere etter noen å be hjem til seg, neste år? Sånn litt malapropos.
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Det ser man jo på Natteravnene. I helgene i Oslo har man vært nede i to stykker nå som nyhetens interesse har lagt seg og folk føler at de har gjort sitt. Og sånn er det jo, sånn er jeg også. Det er lettere å engasjere seg når noe er dagsaktuelt. Men jeg brenner virkelig for at man skal se på folk som medmennesker, ikke hjelpeprosjekter.
|
|
|
#23 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du, det var ment som selvkritkk av meg selv altså
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Helt enig! For i kriser skal vi bidra. Juleønsket mitt er bare at man setter seg ned og leser et par artikler om land i Afrika hvor man får utvidet synet sitt til å se mer enn katastrofene. For Afrika består av så mange flotte land, opplevelser, kulturer, kunst og mennesker at det er synd å gå glipp av det, rett og slett!
|
|
|
#25 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I min også, og jeg likte den nettopp fordi den får meg til å dvele ved andre og viktigere ting enn julekalendere og pepperkaker. |
|
|
|
![]() |
|
|