Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 19:38   #61
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg mente av de jeg søkte meg fram til ... resiserer: Du kom jo liksom automatisk opp fordi jeg hadde deg på msn-lista mi. Men veldig, veldig hyggelig at du ville stå på lista mi! Da ser det ut som om jeg har noen venner jeg også.

I like måte!

Gammel 16-04-07, 20:33   #62
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

....

Hei Beathe!

Gammel 16-04-07, 20:34   #63
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Bare husker du hadde en hang-up med en Marius. Også han skotypen.

Han var knall da!

Gammel 16-04-07, 20:50   #64
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Æ ler så æ dauer (på dialekt)

Kom inn på ei gruppe som heter tightsmannen. Og han har jeg sett maaange ganger i byen. Første gang trodde jeg det var utdrikningslag, så jeg fulgte etter mannen og ventet at noen kamerater skulle dukke frem eller noe..
Men det var faktisk helt ekte.

Jeg ler igjen...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:59   #65
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Har brukt en time eller to der i dag, har ikke tid til dette, men gøy er det.

Gammel 17-04-07, 08:28   #66
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg klarte å invitere hele maillisten min. Svigermor og en haug med gamle "dater". Kan si det dukket opp en del folk jeg ikke helt hadde planer å pleie "vennskap" på nett med.
Så dere som skal registerere dere burde trykke litt saktere enn meg når dere kommer til "invite"-seksjonen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:34   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Som i her på FP Majsa?

Jeg får litt angst av å tenke på og oppgi fullt navn. Synes mailadressen for alle og enhver også?

Du trenger egentlig ikke oppgi hele navnet. Det forenkler jo ting for de som vil finne deg igjen, feks. gamle klassekamerater osv, men du MÅ ikke. Hvis du feks. heter Lise Olsen, kan du feks. kalle deg Lise O. eller noe. Og du kan stille inn profilen din slik at den ikke vises for NOEN andre enn de du blir venner med, og dem velger du jo helt selv.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:41   #68
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Utrolig morsomt å se igjen folk du gikk på barneskolen med.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:44   #69
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant akkurat igjen en gammel venninne fra folkehøgskoletida. Endelig et napp!

Gammel 17-04-07, 08:53   #70
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som kan forklare hvordan jeg gjør når jeg ikke har en e-mail adresse som slutter med det som står i listen når man skal logge seg inn? Others kommer jeg ikke videre med.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:57   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Er det noen som kan forklare hvordan jeg gjør når jeg ikke har en e-mail adresse som slutter med det som står i listen når man skal logge seg inn? Others kommer jeg ikke videre med.

Logger du deg inn på feil sted? Jeg har online.no-adresse og den står jo ikke på lista.

Gammel 17-04-07, 09:18   #72
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Logger du deg inn på feil sted? Jeg har online.no-adresse og den står jo ikke på lista.

Nå fant jeg ut av det. Jeg fulgte linken i mailen jeg fikk og så ikke at der jeg begynte å skrive var det egentlig
Find your friends on Facebook.

Dvs min e-mailadresse skulle ikke stå der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:42   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe ja det var der jeg trodde du skrev.
Teit at man ikke bare kan skrive inn en mail, egentlig. Men det går jo heldigvis an å finne venner via den vanlige søkemotoren.

Gammel 17-04-07, 12:45   #74
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cilius, her.

Jeg synes det er helt ok at ungdomskolen min ikke kan finne meg

Det er vel det jeg også har tenkt. Jeg har ikke noe stort behov for å finne gamle klassekamerater eller andre gamle kjente. Og jeg har ikke noe ønske om at de skal finne meg. Vil de finne meg, klarer de det på andre måter.

Sorry Majsa, jeg er ikke klar for å "utlevere" meg der (enda). Så invitasjonen din.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 16:13   #75
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Sorry Majsa, jeg er ikke klar for å "utlevere" meg der (enda). Så invitasjonen din.

Ok!

Gammel 17-04-07, 23:15   #76
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Noen med peil? Hvorfor synes ikke vennene mine under profilen min? Ser bare en av dem jeg har lagt til jo...

Kan det være at du har registrert deg i Norway-nettverket, f.eks? Etter at jeg gjorde det, synes bare de som er registrert der på forsiden i profilen. Jeg må klikke på "friends" for å se alle.

Og nå har jeg forresten funnet igjen en gammel engelsk brevvenn fra åttitallet.

Gammel 17-04-07, 23:17   #77
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Kan det være at du har registrert deg i Norway-nettverket, f.eks? Etter at jeg gjorde det, synes bare de som er registrert der på forsiden i profilen. Jeg må klikke på "friends" for å se alle.

Og nå har jeg forresten funnet igjen en gammel engelsk brevvenn fra åttitallet.

Jepp. Helt riktig. Fant ut av det rett etter at jeg posta meldingen, så jeg slettet den igjen. Men du var raskere på labben

Funnet igjen endel gamle bekjente - moro!

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 23:31   #78
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Kommer jo ikke inn på siden engang jo.

Gammel 17-04-07, 23:31   #79
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det skjedde med meg også. Takk for oppklaringen.

Gammel 17-04-07, 23:57   #80
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også brukt litt tid der det siste døgnet, passer veldig dårlig, jeg har nemlig flere innleveringsfrister som nærmer seg. Men sånn er det alltid.

Jeg og en venninne har laget en gruppe for å finne igjen gamle studievenner, og etter et døgn har ingen meldt seg inn, så nå er vi litt sure.
Min venninne sa; Hva er det med folk, er de ikke online hele tiden? Hva driver de med da? Jobber? Er sammen med familie? Reiser? Trener? Handler? Makan!!

Så nå må jeg gi meg litt, blir fort litt opphengt i sånn, jeg,

Men har funnet igjen en gammel kjæreste da, så det var jo litt koselig.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.