Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hertuginnen med morgenkvalme

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-12, 22:44   #20
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hertuginnen med morgenkvalme

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Jeg er mor til en diabetiker, og noe av det som frustrerer meg er alle overskriftene i aviser og ukeblader hvor de ikke spesifiserer mellom diabetes 2 og diabetes 1 som er 2 vidt forskjellige sykdommer. De kommer med tips og råd for hvordan unngå å få diabetes for eksempel. Det er faktisk sånn at det er ikke mulig å gjøre noe for å unngå å få diabetes 1, så det hadde vært fint om de kunne spesifisere at det gjaldt diabetes 2. Slike saker er det stadig, og jeg syns det er ille at journalister gjør så lite research før de skriver en sak.

Jeg har det på samme måte med hjertesykdom. Min hjertesykdom er genetisk, så hverken trening, kosthold eller hva-har-du kunne reddet meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.