Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 15:11   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ikke for ingenting at da samtidsmusikkmiljøet feiret seg selv med en eh... revy (!), så var hele koret kledd i mørk, høyhalset genser.

Revy?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 15:41   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Really?!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Revy?

Jada. På Chat Noir, må vite! Jeg skal fortelle dere alt om det over en øl, drink eller rødvin en dag. Det involverte både fisk, høy, nakne komponister, et piano og en operasjef brukt som instrument.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 15:45   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada. På Chat Noir, må vite! Jeg skal fortelle dere alt om det over en øl, drink eller rødvin en dag. Det involverte både fisk, høy, nakne komponister, et piano og en operasjef brukt som instrument.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 15:51   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

And they call themselves: "The Aristocrats!"

Gammel 12-12-12, 20:23   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkledd er stas, jålete er turn-off. Mannen min dusjer hver dag og går aldri i joggebukser. Han er lite opptatt av utseendet sitt, men kler seg etter anledning. Om han hadde vært veldig opptatt av en bestemt stil og hatt stor fokus på garderobe og tid foran speilet, så hadde jeg ikke falt for han.

Gammel 12-12-12, 20:53   #6
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner jeg er ganske så lite opptatt av hva mannfolket kler seg i, sånn egentlig. Og at jeg kan like mye forskjellig. Jakt/friluftsklær, dress, kjeledress, uniform, diverse arbeidstøy, mer sånn street-stil, ja, det meste.
Det viktigste er at de er nogenlunde rene, og ikke sluskete, det er veldig turn-off. Samtidig som jeg jevnt over ikke er veldig fan av overdrevent stylet. For meg ser mye av det bare rart ut.

Smykker på menn funker ikke noe særlig synes jeg, mens litt eyeliner går fint. (men jeg gifter meg neppe med en sånn!)
Min er litt i overkant avslappa i forhold til hvordan han kler seg, og når han er ute av arbeidstøyet går det stort sett i jeans og hettegenser el. Jeg kaster ødelagte klær i smug med ujevne mellomrom.

Naturlig men rent, helt og greit er vel det jeg synes best om.

Gammel 12-12-12, 20:55   #7
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Velkledd er stas, jålete er turn-off. Mannen min dusjer hver dag og går aldri i joggebukser. Han er lite opptatt av utseendet sitt, men kler seg etter anledning. Om han hadde vært veldig opptatt av en bestemt stil og hatt stor fokus på garderobe og tid foran speilet, så hadde jeg ikke falt for han.

Enig, og sånn er min mann også. Smykker og sminke på menn liker jeg virkelig ikke (og ikke langt hår heller, uten at det har særlig mye å gjøre med jåleri).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.