|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Sølvpuss for latmarkJeg må pusse i år, det er blitt for mørkt til at bad i salt/natron og aluminiumsfolie gjør det fint (det får et gulskjær som ikke går vekk ??). Så her er det pussemiddel, filler og litt gnikking. Det går heldigvis lett av. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sølvpuss for latmarkJuhu, jeg har pusset sølv! :scorermangevoksenpoeng:l lynets hastighet, om jeg så får si det selv! Dette var virkelig enkelt-penkelt, tusen takk for tipset!
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sølvpuss for latmarkEnjo klut og spesielt pussemiddel til sølv. Man vasker sølvet. Funker fint.
|
|
|
#28 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sølvpuss for latmark
Signerer
|
|
|
#30 |
|
This is normal!
|
Sv: Sølvpuss for latmarkDette høres jo for godt ut til å være sant. Her har jeg gruet meg for sølvpussingen, og så mener dere det er så enkelt?
|
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sølvpuss for latmarkMjæ. Det funker brillefint på mitt og svigerfars sølv, som bare har vært upusset i noen år (
|
![]() |
|
|