Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
For et idiotisk hovedinnlegg. Det er faktisk ingenting mer å si om det. Ingenting. Er du dum som et brød?
Oi, det var konstruktivt 
Så det er med andre ord helt uproblematisk at det verserer utrop som dette på fb
Sitat:
NÅ ER DET FAEN MEG NOK ELLER HVA???
Muslimer som blir støtt over julesalmer og juleavslutninger i skolene...
Hold kjeften på dere!!! Dette er ikke synding. Vi har gjort dette i generasjoner!!
Du/dere har rett og slett VALGT FEIL LAND !!!
og det beste av alt... de fleste av dere har heldigvis FORTSATT valgmuligheten til å forlate det igjen !!!
Vennligst bruk den hvis det er så ille å være h...er.
Vi er norske og vi er stolte av våres tradisjoner
OG vi kommer til feire jul igjen og igjen og igjen og igjen...
Alle som er enige burde kopiere dette eller dele.
Skal ikke våre barn få synge julesalmer i vårt eget land fordi Muhammed ikke tillater det??!!!
Selv ikke-kristne synger og har sunget julesalmer et helt liv, det kommer vi også til å fortsette med.
På tide å tørre si fra når regjeringene de siste 50 år har gitt bort og ødelagt landet og er på vei til å ødelegge kulturarven i vårt eget land i tillegg. Jeg blir ikke overrasket om det dukker opp flere Anders Behring Breivik'er i fremtiden...
Innvandrere er veldig raske til å kaste seg på "rasismekortet" så fort noen åpner kjeften om ting som ikke faller dem selv tilgode.
Dette har IKKE noe med rasisme å gjøre!!! Dette er forsvar av VÅR kultur og VÅR reiligion!
Hvorfor skal vi som majoritet i VÅRT EGET LAND tilpasse oss minoriteter og ikke omvendt?
Jeg turte si fra... tør du?
Du må gjerne mene jeg er dum som et brød, og kanskje har du rett også. Men jeg savner faktisk at Humanetisk forbund reagerer og tar til motmele, eller i det minste viser et visst livstegn i den debatten for faktisk foregår på sosiale medier.
På deres side (www.human.no) står det relativt svart på hvitt at dette er deres ønsker. Uten at det er noe galt i det. Det er deltagelse i debatten jeg savner, ikke en fordømmelse av hva de står for.
Sitat:
Menneskerettighetene om religionsfrihet bygger på at livssyn er et privat anliggende, og at offentlige institusjoner som skolen ikke skal fremme eller representere noe livssyn. Idealet er at disse institusjonene så langt som mulig er uavhengige i forhold til religion. Det er viktig for HEF fordi vi ønsker en inkluderende skole der ingen elever føler seg utenfor på grunn av foreldrenes livssynsmessige tilknytning.
Og jeg ser jo at overskriften ble litt bom, det skal dog sies at Human-etisk forbund selv omtaler seg som noen som tror på humanisme. Det var selvfølgelig fullstendig idiotisk av meg å tro at det dermed het humanister....