|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?Kanina, jeg har da vitterlig omtalt den siterte setning som vrøvl. Så at noen skal være sint på meg for det kan jeg nesten ikke ta ansvar for. Jeg er klinkende klar over hva HEF ønsker og at de ikke på noen måteavskaffe jula i sin helhet.
![]() |
![]() |
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?
Hvorfor tar ikke du ansvar og dementerer dette på fb veggen din da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
Det hadde vært spenstig, men jeg tror ikke HEF kan ta ansvaret for å rydde opp i forvirringen som andre grupper genererer. Det blir ... ja, hva som jeg si ... en dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare. Det er lett å lage forvirring, sette ut falske rykter etc Det er verre å rydde og opptre skikkelig. Hvis en organisasjon skal kun rydde etter andre sitt rot, så får de jo heller ikke gjort noe.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
Unnskyld!
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?Eg skjønner kva du meiner Floksa, sjølv om eg er humanist av utdanning og ikkje humanetikar, og derfor gjekk inn i tråden på heilt feil premisser. Eg forstår deg dit at du meiner at humanetikarane bør avkrefte misforståingane omkring at det er muslimane som vil avkristne landet, ja? Eg tenker ikkje det er humanetikarane sitt ansvar.
![]() |
![]() |
|
|