Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 22:34   #11
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Hva slags årsmodell ser du evt. på når du snakker om X5 da? Hvis dere ender på forrige generasjons X5, bør du vite at den nyeste X3(etter 2011) er like stor som den gamle X5en og et hot tips fra meg. De er jo en hel del rimeligere i nypris enn en X5, også slipper man risikoen med en såpass "gammel" bil.

Og tre bilstoler i en Octavia! Hoho! Da er det lovlig trangt! Vi hadde en Skoda Octavia 4X4 som leiebil ett par uker da vår bil var i fjor, og fikk ikke inn tre beltestoler (et Cybex Solutions X2 FIX og to Britaxseter). Den er faktisk smalere enn vår gamle Audi A4 fra 97. Så den hadde jeg ikke kjøpt.

Det er forresten plass til tre seter i vår 5-serie, og de finnes jo med x-drive, men pga. av formen på setene er det mer kronglete enn plassen skulle tilsi, så jeg vet ikke om jeg vil anbefale den heller.

Jeg tror tre beltestoler er verre, ja. Nå utnytter beltestolene at det bakovervendte setet er bredest mot mot seteryggen og smalest mot setene foran. Heldigvis kommer Storebror til å slutte med beltestol før Lillebror skal begynne, så det blir aldri snakk om tre beltestoler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.