Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

[Spinoff] Er det noen bøker som har (midlertidig) ødelagt lesegleden din?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-13, 16:26   #11
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spinoff] Er det noen bøker som har (midlertidig) ødelagt lesegleden din?

Åjada. Jeg går stadig gjennom leseleie perioder, særlig når jeg har vært nødt til å lese mye norsk samtidslitteratur (kan dere ikke se til å ta dere sammen?! :handlingsretta type: ) eller annen litteratur som best egner seg til å suge livskraften ut av et menneske (Amalie Skram). Hakket bedre er det med bøker som gir en lyst til å kaldkvele den idioten av en hovedperson (Pan og Prosessen), da pleier jeg å avreagere med litt trashlitteratur etterpå. Lange transportetapper (bokstavelig talt) i fantasy kan også ta luven av meg, men der greier jeg vanligvis å pine meg gjennom om jeg bytter til lydbok.

Men sorgen over å avslutte gode bøker, den er jo herlig vond. Jeg har faktisk ikke lest ferdig enkelte bøker fordi jeg likte dem så godt at jeg ikke ville at de skulle slutte.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.