|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Nope. Tidligere sjef gjorde sitt aller beste for å innføre, men vi tre andre på kontoret foretrakk å faktisk snakke til hverandre. Man skal ikke kimse ad noteitlapper heller, altså. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?
Det fungerer dårlig fordi de vil så veldig mye med det. Det er tonnevis av info der og helt umulig å finne frem i. Det er ulogisk sortert og viktig info/ting man bruker ofte må man allikevel bruke tid på å leite etter fordi ingenting er der man trodde det skulle være.
|
|
|
#23 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For vi som har intranett snakker ikke til hverandre. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Ja. Det brukes aller mest passiv-aggressivt; som i at hvis du lurer på noe og sender en vennlig mail, så får man gjerne litt kort tilbake at det ligger på intranettet!
|
|
|
#26 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Den kjenner jeg meg igjen i Candy. :himler: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Heiheihei, jeg uttalte meg ikke generelt her! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nå også i farger
Alle er ikke så gode på å lese eller søke, så jeg forstår godt at noen kan bli lei av alle spørsmål på ting som faktisk ligger (ganske) lett tilgjengelig. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Skjønte det, jeg bare fjaset. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nå også i farger
Jeg fjaset jeg også, og det tror jeg Mave skjønte. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Fnis. Det skjedde. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Vi har intranett, og det brukes flittig. Publisering av artikler som vedrører konsernet og vårt lille hjørne, linker til ulike verktøy, diverse felles dokumentasjon, presentasjon av nyansatte og annonsering av bursdager/jubileer. Blant annet.
|
|
|
#33 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Vi har intranett, og det brukes som inngangsportal til ganske mye informasjon, samt et oversiktsbilde av de siste nyheter og nyttige linker til diverse system. Informasjon som ligger i tilknytning til intranettet er dokumenthåndteringssystemet vårt, hvor vi har alt av interne dokumenter.
|
|
|
#34 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Svært vanlig, men det legges ikke ved noen link til hvor man finner det på intranettet. Jeg tror det er ganske vanlig at det er vanskelig å finne frem på intranett. Oppbyggingen har vært litt tilfeldig, for å si det mildt. Og søkefunksjonen elendig hvis du ikke har nøyaktig navn på det du leter etter (og det har man jo sjelden).
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Nei, ikke der jeg jobber nå.
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Nei, og det er til tider ganske frustrerende, for det ligger alt for mye på nettsidene som egentlig burde vært på intranett, og det er mer krøkkete å finne frem enn det kunne ha vært. Jeg tror det er et prosjekt på trappene nå, så det er håp i sikte. Alt av prosedyrer og slikt ligger på åpent nett nå, det er forsåvidt fint at det er allment tilgjengelig, men litt overflødig og som sagt uoversiktlig.
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Vi har ikke noe på nett som burde vært internt da. Vi har... vi er ikke en så stor bedrift, selv om vi er spredd i landet er vi nettverksknyttet sammen, så noe intranett har vi ikke, men vi har alt av rutiner, skjema, regler og alt annet man måtte trenge å finne på... vel, det er nå bare der på datamaskinen. (delt, altså)
|
|
|
#38 |
|
Pauset
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Vi har et intranett. Det er elendig, så det blir et nytt snart. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Ja, det har me. Der ligg infomasjon om produksjonsplan for veka, menyen i kantina, påmelding til trekking av hytta og leilighet i Spania +++. Dette er info som går ut til alle. Og så er det kvalitetsskjema og diverse for avdelingsleiarane.
|
|
|
#40 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har dere intranett på din arbeidsplass?Vårt er for øvrig basert på Sharepoint. :konstruktiv:
|
![]() |
|
|