|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Betaler du for LinkedIn?Er der, betaler ikke. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betaler du for LinkedIn?Er der og har gratis versjonen. Har vurdert aa melde meg ut for de rekrutteringsfolkene er saa aggressive. De ringer ofte, og det passer aldri. Og ikke vil jeg flytte heller.
|
|
|
|
#44 |
|
I mål
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?Jeg er der, uttaler det riktig, betaler ikke. Får mange tilbud om å betale, men er ikke interessert. Sist redigert av apan : 15-01-13 kl 23:00. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?Ja, jeg betaler for en oppgradering. Det er fordi jeg vil kunne se på andres profiler, uten at de kan se at det er jeg som har vært og sett på dem, samtidig som jeg gjerne vil vite hvem som har sett på min.
|
|
|
#48 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betaler du for LinkedIn?Jeg har en konto, som jeg stort sett aldri har brukt.
|
|
|
#49 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?
Jeg og!
|
|
|
|
#50 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Men ser du alle som har vært innom? Jeg har som sagt premium, og likevel ser jeg ikke alle. Av og til er de anonyme eller så får jeg opp 10 aktuelle kandidater med beskjed om at det er en av dem? Er det hvis vedkommende selv har anonymisert seg og har betalingsversjon, eller? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?Jepp. Du vil ikke se meg, for eksempel, samme hvor mye du betaler.
|
|
|
#54 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Betaler du for LinkedIn?apan: vil det si at du gjerne vil ha et interessant tilbud? Ja? |
|
|
|
|
|
#55 |
|
I mål
|
Jeg har mottatt et interessant "tilbud" der inne som resulterte i en gratis lunsj. Akkurat de detaljene kan vi ta over en øl |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Betaler du for LinkedIn?Hehe, høres ut som en plan! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Betaler du for LinkedIn?Jeg betaler for LinkedIn fortiden, men selvom det er et av mine fremste arbeidsverktøy trenger jeg strengt talt ikke det. Jeg har såpass mange kontakter at jeg ser det meste jeg trenger å se uansett.
|
![]() |
|
|