|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
kamerat
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?
Ski, det er de lange glatte man kan feste under føttene, ja? Ja, jeg har hørt om dem.
![]() |
#42 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Blir det mye over tretti grader så blir det for varmt for meg. Jeg er ingen strandløve i timesvis så jeg liker best ferieturer der det er behagelig å gjøre andre ting. 25 grader er egentlig perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Om sommeren er det deilig med 25-26 grader. Er det varmere må jeg bade. 35+ synes jeg er pyton, i hvert fall hvis det ikke er vann i nærheten.
![]() |
#46 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#47 |
This is normal!
|
Og da tok jeg fjorårets eneste utendørs svømmetur. Jeg prøvde å bade litt senere på sommeren, men det var bare hurtigbad.
![]() |
![]() |
#48 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Aaah, vestlandsvinter.
![]() |
#49 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Ikke for kaldt, ikke for varmt for min del. Jeg er veldig glad i høsten og til dels våren, og trives aller best utendørs på kveldstid da det er lett kjølig. (Ja, jeg vet jeg er rar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker at temperatur stemmer med årstiden. Jeg likerk å gå på ski, men det bør ikke være mer enn -7 her i byen. Jeg var også en av de som benyttet pinsen til å svømme i Oslofjorden.
![]() |
#51 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Ute på vinteren trenger det ikke bli noe kaldere enn -5. Jeg misliker sterkt kulde. På sommeren trenger det heller ikke være noe særlig varmere enn +25 (heller ikke noe kjøligere enn +15), men jeg trives bedre i varme nå enn da jeg var yngre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?-5 til 0 er finfint på vinteren, slik vi har nå. Jeg sliter med pusten og vond kropp når det kryper ned mot tosifrede minusgrader, og blir sur og lei av typisk vestlandsvinter med kuling, regn og 4 plussgrader.
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Her i Norge liker jeg ikke noe mer enn 15-20 grader. Men i utlandet kan det gjerne være mellom 30-35. Da har man jo muligheten til å bare ligge å slange seg i sola og ta seg en avkjølende dukkert når det blir for varmt. Dessuten har man jo gjerne air condition (vi booker i alle fall aldri leilighet/hotell uten) der, slik at man slipper å sove i et varmt rom. Glemmer ikke da vi bodde i Oslo og det var over 30 grader innendørs i flere uker. Det var ikke noe særlig å sove da, gitt.
![]() |
#55 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker bedre å fryse enn å svette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg trives i -20 og i varmegrader opp i mot 40. Bruker noen dager på å aklimatisere meg til varme, da. Har bodd og kunne fint bodd i områder hvor temperaturen er ganske høy, samtidig som jeg trives godt med skikkelig vinter.
![]() |
#57 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg synes sterk varme er verre enn sterk kulde og det er jo forsåvidt bra siden jeg har bosatt meg der jeg bor (nærmere 30 minusgrader i dagevis nå). Om sommeren synes jeg 23-24 grader er fint og om vinteren foretrekker jeg 5-10 minusgrader. 30 minus er definitivt for kaldt og varmegrader på vinterstid er også slitsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker best 10-35 grader, men hvis jeg har tilgang til AC så er 40 gr også ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker i hvert fall ikke kulde og vinter, ikke milde vintre engang! Aller helst burde jeg bodd et sted med mye sol og sommer har jeg kommet frem til.
![]() |
#60 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg og. Jeg blir sur og irritabel av å svette. Å fryse litt er helt greit, eller jeg kan kle på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|