|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du gjort?Svigermødre og andre snurpipperier. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva hadde du gjort?Ja, kom med forslag! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg syns det å glippe et barn på isen slik at det ramler og slår seg, er både dagligdags og normalt. Jeg gjør det ofte nok selv, siden jeg er helt amatør på skøyter og egentlig har nok med meg selv. Jeg hadde ikke forventet noen forklaring eller skyldplassering. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva hadde du gjort?
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva hadde du gjort?Hva hadde du gjort om det var din egen mamma?
|
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Startet gjenoppliving. Min mor hadde vel fått hjertestans om hun forårsaket noe sånt. Det er nesten mer irriterende.
|
|
|
|
#28 |
|
© All rights reserved
|
Poeng. Selv om jeg pleier å gruffe IRL til svigermor i tillegg til å mumle litt på internett.
Men om mammaen hadde vært der er jeg usikker på om jeg hadde prøvd å trøste, selv om det var jeg som hadde vært årsak til gråten. De fleste barn vil jo helst bli trøstet av foreldrene sine. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg tenker poeng til svigermor for å ta situasjonen med fatning.
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg hadde spurt svigermor hva som skjedde og så trøstet jenta. Ja, om det hadde vært svigermor eller venninne hadde igrunn ikke spilt noen rolle. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Halloen!
Du er modig. Jeg gruffer bare veldig til mannen i ettertid, og teller sakte til minst femti mens jeg biter meg hardt i underleppa. Vi ser henne ikke så ofte, dermed er det den beste løsningen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Halloen!
Sv: Hva hadde du gjort?Men hun er ofte ganske grei også. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg synes det er helt på sin plass å si "unnskyld, det var et uhell" og så prøve å trøste barnet. Det er noe man bør kunne forvente av ens egen mor, svigermor så vel som ei venninne.
|
|
|
#35 |
|
Halloen!
Jeg får sove på det. I og med at hun ikke klarer å sende sms eller logge på en PC, tror jeg det er lite sannsynlig at hun er på FP. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg ble forfulgt av min svigermor en gang. Lenge siden nå. Hun leste noen tråder og sendte så mail til mannen. Jeg ble illsint (og klar over at wopis, internettet er visst åpent for alle), men før jeg tok meg sammen skrev jeg noen "deilig å ha sex i svigers hus, er det ikke?"-tråder.
|
|
|
#38 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hun har jo oppdratt mannen din, så det burde jo si det litt om omsorgsevnene hennes?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|