|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva hadde du gjort?Om svigermor som skulle gå på skyter med barna bare slapp ungen så hun klæsja bakhodet i isen uten engang å si unnskyld eller innrømme at det var hennes egen feil? Det skjedde oss i går. Svigermor holder datteren vår, men blir distrahert av noe og bare slipper henne plutselig så hun faller stygt og slår seg veldig. Hyyyyler. Svigermor løper og gjør noe annet, og sier ingenting når hun kommer tilbake. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sv: Hva hadde du gjort?Om svigermor som skulle gå på skyter med barna bare slapp ungen så hun klæsja bakhodet i isen uten engang å si unnskyld eller innrømme at det var hennes egen feil? Det skjedde oss i går. Svigermor holder datteren vår, men blir distrahert av noe og bare slipper henne plutselig så hun faller stygt og slår seg veldig. Datteren vår hyyyyler. Svigermor løper og gjør noe annet, og sier ingenting når hun kommer tilbake. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva hadde du gjort?Eh, det var da veldig spesielt! Løper og gjør noe helt annet???
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg tror jeg ville spurt svigermor hva som skjedde for å få klarhet i hendelsen. Noen må jo ha fortalt deg hva som skjedde, men har du fått rett versjon? Det virker jo litt rart at en bestemor løper fra et barn som hyler av smerte for å gjøre andre ting? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg hadde levert tilbake den svigermora og spurt om å få bytte til en ny og bedre utgave |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du gjort?Innrømme at det var hennes egen feil? Har hun prøvd å plassere skylden på andre, altså? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Hva hadde du gjort?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jeg så hva som skjedde, jeg var jo der. Hun hadde gudskjelov hjelm ja. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Originala
|
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg hadde regnet med at det var et uhell og hadde ikke forventet beklagelse eller noen form for "innrømmelse". At hun ikke trøstet er litt spesielt, det skal sies. Hun ble kanskje satt ut av hendelsen? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva hadde du gjort?Så lenge ungen hadde god ishjelm på så er vel ikke det så ille? Også er det lurt å sende med ei bruskasse så en slipper å holde på ungen hele tiden. Det er da begrenset hvor mye en slår seg når en har på seg ordentlig hjelm (ikke sykkelhjelm), men du sier ikke noe om hjelm? Nå ser jeg at det var noe hjelm på, men da er det viktig at det ikke er sykkelhjelm, for de er helt feil utformet i forhold til å falle bakover på isen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Tenkte det samme. Og hun hadde jo hjelm, så direkte farlig var det vel ikke. Det eneste jeg synes var rart her, var at hun løp vekk og gjorde noe annet. Jeg tenker at det må ha vært en misforståelse, og hvis ikke, hadde jeg rett og slett spurt hvorfor hun løp. Siden du spør. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva hadde du gjort?Jeg er også fascinert over at dette ligger i sportshjørnet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva hadde du gjort?Ikke'no. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Om du stod der og så hva som skjedde kunne du jo ha sagt det samme som du ville sagt til en venninne:
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik