Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva hadde du gjort?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 13:10   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva hadde du gjort?

Om svigermor som skulle gå på skyter med barna bare slapp ungen så hun klæsja bakhodet i isen uten engang å si unnskyld eller innrømme at det var hennes egen feil? Det skjedde oss i går. Svigermor holder datteren vår, men blir distrahert av noe og bare slipper henne plutselig så hun faller stygt og slår seg veldig. Hyyyyler. Svigermor løper og gjør noe annet, og sier ingenting når hun kommer tilbake.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:12   #2
Cumulus

Cumulus sin avatar

Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva hadde du gjort?

Om svigermor som skulle gå på skyter med barna bare slapp ungen så hun klæsja bakhodet i isen uten engang å si unnskyld eller innrømme at det var hennes egen feil? Det skjedde oss i går. Svigermor holder datteren vår, men blir distrahert av noe og bare slipper henne plutselig så hun faller stygt og slår seg veldig. Datteren vår hyyyyler. Svigermor løper og gjør noe annet, og sier ingenting når hun kommer tilbake.

Gammel 27-01-13, 13:13   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Eh, det var da veldig spesielt! Løper og gjør noe helt annet???

Jeg tror jeg hadde sagt ganske tydelig i fra, lurt på hva i alle dager det var for noe. Man gjør jo ikke sånt. Og uten å si noe etterpå?

Gammel 27-01-13, 13:14   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville spurt svigermor hva som skjedde for å få klarhet i hendelsen. Noen må jo ha fortalt deg hva som skjedde, men har du fått rett versjon? Det virker jo litt rart at en bestemor løper fra et barn som hyler av smerte for å gjøre andre ting?

(Og: Barnet hadde vel hjelm på seg?)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:15   #5
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg hadde levert tilbake den svigermora og spurt om å få bytte til en ny og bedre utgave

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:17   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innrømme at det var hennes egen feil? Har hun prøvd å plassere skylden på andre, altså?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:01   #7
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva hadde du gjort om det var en venninne av deg, men ikke svigermor? Hadde det endret situasjonen?

Jeg hadde sagt noe sånt som at : Oj, glapp du henne eller?

Gammel 27-01-13, 19:02   #8
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror jeg ville spurt svigermor hva som skjedde for å få klarhet i hendelsen. Noen må jo ha fortalt deg hva som skjedde, men har du fått rett versjon? Det virker jo litt rart at en bestemor løper fra et barn som hyler av smerte for å gjøre andre ting?

(Og: Barnet hadde vel hjelm på seg?)

Jeg så hva som skjedde, jeg var jo der. Hun hadde gudskjelov hjelm ja.

Gammel 27-01-13, 19:07   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde regnet med at det var et uhell og hadde ikke forventet beklagelse eller noen form for "innrømmelse". At hun ikke trøstet er litt spesielt, det skal sies. Hun ble kanskje satt ut av hendelsen?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:14   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge ungen hadde god ishjelm på så er vel ikke det så ille? Også er det lurt å sende med ei bruskasse så en slipper å holde på ungen hele tiden. Det er da begrenset hvor mye en slår seg når en har på seg ordentlig hjelm (ikke sykkelhjelm), men du sier ikke noe om hjelm? Nå ser jeg at det var noe hjelm på, men da er det viktig at det ikke er sykkelhjelm, for de er helt feil utformet i forhold til å falle bakover på isen.

Det er jo ikke så mye å gjøre med det som har skjedd, men hvis du føler du ikke kan stole på svigermor i forhold til å være alene med ungen så må du jo bare la det være.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:16   #11
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg hadde regnet med at det var et uhell og hadde ikke forventet beklagelse eller noen form for "innrømmelse". At hun ikke trøstet er litt spesielt, det skal sies. Hun ble kanskje satt ut av hendelsen?

Selvfølgelig var det et uhell, hun er jo ikke slem. Men jeg synes det er helt utrolig merkelig å late som ingenting, spesielt overfor jenta som er forferdelig lei seg. Hvis jeg forvolder noen noe vondt så sier jeg da unnskyld.... det er vanlig barnelærdom synes jeg.

Gammel 27-01-13, 19:16   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Tenkte det samme. Og hun hadde jo hjelm, så direkte farlig var det vel ikke. Det eneste jeg synes var rart her, var at hun løp vekk og gjorde noe annet. Jeg tenker at det må ha vært en misforståelse, og hvis ikke, hadde jeg rett og slett spurt hvorfor hun løp. Siden du spør.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:18   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også fascinert over at dette ligger i sportshjørnet.

Gammel 27-01-13, 19:18   #14
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Så lenge ungen hadde god ishjelm på så er vel ikke det så ille? Også er det lurt å sende med ei bruskasse så en slipper å holde på ungen hele tiden. Det er da begrenset hvor mye en slår seg når en har på seg ordentlig hjelm (ikke sykkelhjelm), men du sier ikke noe om hjelm? Nå ser jeg at det var noe hjelm på, men da er det viktig at det ikke er sykkelhjelm, for de er helt feil utformet i forhold til å falle bakover på isen.

Det er jo ikke så mye å gjøre med det som har skjedd, men hvis du føler du ikke kan stole på svigermor i forhold til å være alene med ungen så må du jo bare la det være.

Jo hun hadde hjelm. Jeg synes bare det er rart å lat som ingenting. Og når hun ikke trøster får jeg bare ikke lyst til å la henne passe en annen gang. Lurer liksom litt på omsorgsevnen... men det er som du sier- da er det jo bare å la vær.

Gammel 27-01-13, 19:25   #15
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Ikke'no.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:36   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg så hva som skjedde, jeg var jo der. Hun hadde gudskjelov hjelm ja.

Om du stod der og så hva som skjedde kunne du jo ha sagt det samme som du ville sagt til en venninne:

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg hadde sagt noe sånt som at : Oj, glapp du henne eller?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:38   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er også fascinert over at dette ligger i sportshjørnet.

Jeg ville sagt Nyheter og media i og med at tråden omhandler, svigermor, barn og skyting.

Gammel 27-01-13, 19:57   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Vi burde laget et eget svigermorunderforum.

Gammel 27-01-13, 19:59   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi burde laget et eget svigermorunderforum.

Jaggu! :støtter:

Gammel 27-01-13, 20:07   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Tenk hvis jeg endelig får mitt eget underforum! Hyacinths svigermødre, holdt jeg på å si.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.