Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-13, 18:40   #21
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg endte med å stappe bleier, en ekstra smokk og en body i fotenden av vogna etter hvert, så jeg er nok ikke den rette til å spørre. Det er virkelig en unyttig innretning, syns jeg!

Jeg kjøpte en stellveske fra Coach til søsteren min i USA (outlet og billig). Den er genial på den måten at når du tar ut stellematten kan den brukes som vanlig veske. Ellers er jeg enig i at stellvesker er unyttige.

Gammel 01-02-13, 18:47   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi har også Skip hop double duo deluxe, altså tvilllingvarianten. Jeg klarer fint å fylle den når jeg bare har babyen med, men da har vi jo en del flasker, termos, pulver etc. oppi, i tillegg til mine egne ting og skift og bleiegreier. Den er sikkert ikke hverken in eller fancy, men jeg liker den. Kjøpte en sånn mer fancy svart skinnsak på Lilleprinsen sist, men den er jo superupraktisk i forhold til rominndeling osv. Jeg kjøper fancy veske til meg sjøl når jeg begynner å jobbe igjen, tenker jeg.

Gammel 01-02-13, 19:28   #23
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hvor selger de Storksak i Oslo?

Gammel 01-02-13, 19:38   #24
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Lilleprinsen har, de holder vel til på Bekkestua eller deromkring, og så har de nettbutikk, da.

Gammel 02-02-13, 00:03   #25
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde / har en Skip Hop til lillesøster, og jeg bruker den ennå jevnlig. Er absolutt ikke enig i at det er unyttig. Skip Hopen ser helt greit ut og det er ok å bruke den også nå når vi skal ut på tur med vannflaske, skift og bleier.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 00:14   #26
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har to fra Gaia&ko, ei blåmønstrete i glatt stoff og ei i grønn cord. Nå trenger vi vel strengt tatt bare den ene, men vi bruker den da enda. Den er med i bilen på handleturer, og ellers blir det sjeldent vinterstid, men om sommeren er den med når vi skal ut av huset. Vannflasker, skiftetøy, solkrem, bleier, ei leke til kjipe køer og sånt - jeg gidder ikke bære alt det rundt i min veske. Ungene er snart 1,5 og snart 3, og stelleveska blir nok med rundt et par år til.

Gammel 02-02-13, 00:31   #27
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oooo... Snupp, den veska di var veldig lekker!

Eg dreiv og sikla på eit utal stellevesker, men så sa mannen at den einaste han kom til å bruke, var den som matcha vogna. Så vi har ei slik.

:kjedeleg:

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 12:30   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Lilleprinsen har, de holder vel til på Bekkestua eller deromkring, og så har de nettbutikk, da.

Takk, mannen ville se herreveska live.

Gammel 02-02-13, 13:23   #29
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Jeg tror også at den kan bli brukt. Veldig greit å stappe mat, drikke, bleier og litt ekstra klær i. MEn den bør vel kanskje være litt unisex eller se litt sånn "stelleveskete" ut dersom mannen skal bruke den

Gammel 02-02-13, 13:40   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår Gaia & Ko er forresten i beige cord, den er veldig nøytral og fin. Nå er ikke mannen min så kravstor og har trillet rundt med kirsebærmønstrete skip hop veske uten å mukke, så jeg tipper den beige er like grei.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 13:50   #31
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en svart skinnveske fra Buggaboo. Den har vært i bruk siden lillesøster var nyfødt til nå, og er fremdeles i bruk som stelleveske, så her var ikke stelleveske bomkjøp i alle fall. Da vi kjøpte den var avtalen at mannen skal bruke den som jobb-/pc-veske når den er ferdigbrukt som stellebag, men nå for tiden er vi i forhandlinger om den biten for jeg finner ikke reiseveske til bruk på korte jobbreiser og sikler på stellebagen som står her ...

Gammel 02-02-13, 14:32   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke at folk klarer seg uten stelleveske. Da må man jo huske alt hver gang, jo? I min lå det alltid 3-4 bleier, underlag, våt- og tørrservietter, et par skift, ekstra smokker, siklesmekker, et middagsglass og frukt, back-up av engangsskjeer ...

Man kan jo ikke huske det når man går ut av døren HVER dag?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:32   #33
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skjønner ikke at folk klarer seg uten stelleveske. Da må man jo huske alt hver gang, jo? I min lå det alltid 3-4 bleier, underlag, våt- og tørrservietter, et par skift, ekstra smokker, siklesmekker, et middagsglass og frukt, back-up av engangsskjeer ...

Gammel 02-02-13, 14:35   #34
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Det Candy sa.

Det er mannen som har hatt siste ord når vi har kjøpt inn våre. Han satte noen kriterier, jeg valgte ut noen forskjellige, og så godkjente han en av dem. Han går frivillig rundt med lys mosegrønn cordveske med blomstrete for, han - det er jo dessuten tydelig ungens veske, ikke hans.

Gammel 02-02-13, 18:09   #35
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt min på Barnas Hus her i Stavanger, der hadde de herreversjonen også (Jamie). Sjekka BabyShop også men de fører ikke Storksak. Tipper mannen kommer til å bruke en av sine vanlige vesker (han har et par sånne manbags som er i daglig bruk) hvis han skal ut alene, får se om han ikke skal få den Jamieveska når det er hans tur til å være i permisjon (heldigvis lenge til, så jeg rekker å spare )

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 21:55   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hadde aldri med meg så mye.

En bleie, en liten pakke våtservietter, av og til en ekstra body, men den fikk jeg så sjelden bruk for at når jeg fikk bruk for den som bodde i fotenden av vogna så var den gjerne blitt for liten... Mat tar man jo uansett med relativt ferskt, tenker jeg.

Gammel 02-02-13, 22:12   #37
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg hadde aldri med meg så mye.

En bleie, en liten pakke våtservietter, av og til en ekstra body, men den fikk jeg så sjelden bruk for at når jeg fikk bruk for den som bodde i fotenden av vogna så var den gjerne blitt for liten... Mat tar man jo uansett med relativt ferskt, tenker jeg.

Eg mangler og alltid ein av tinga og det er alltid det det viser seg at eg treng.

The glass is refillable.
Gammel 02-02-13, 22:19   #38
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Hvis jeg bare har med meg en bleie kan du banne på at det blir et skikkelig bæsjeraid.

Gammel 02-02-13, 22:54   #39
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvis jeg bare har med meg en bleie kan du banne på at det blir et skikkelig bæsjeraid.

Jeg var ute på tur med to bleier her om dagen, og det var såvidt det holdt.
Jeg har også alltid med skift, stelleunderlag, bleier og smokker, i tillegg til flasker, pulver, termos og kaldt vann. I tillegg stapper jeg oppi mesteparten av det jeg ellers ville hatt i vesken min. Det hadde blitt fullt hvis jeg skulle puttet alt det i vognbagen.

Gammel 02-02-13, 22:55   #40
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Sist vi hadde eit skikkeleg bæsjeraid oppdaga vi at klesskiftet i str. 50 var utgått på dato.

The glass is refillable.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.