|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)http://lilleprinsen.no/epages/Lillep...s/Stellevesker
|
|
|
|
#42 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Og der såg jeg at du har fått tips om butikken, jaja..
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Var litt tilbud også der
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)
Jeg er litt der jeg også. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Jeg kjøpte en skinnveske fra oioi hos lilleprinsen. Brukte den 3-4 mnd før babyen ble født og er fortsatt kjempeglad i den. Kommer til å bruke den som vanlig veske etterpå. Forsvarte prisen med at jeg eeeegentlig hadde lyst på en (enda) dyrere designveske.
|
|
|
#46 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Vi vurderte den som matcher vogna vi og, men likte ingen av dem (Bugaboo) verken i utseende eller fasong, så derfor ble det Storksaken likevel. Tror ikke mannen har tenkt over at han av og til må ha med stelleveske, og da blir det min hvis han ikke gidder å pakke sin egen (og det gjør han sikkert ikke), han er lite forfengelig sånn sett |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Min gamle fra Gaia & co er så fin at jeg har brukt den til mange ganger. Klarer ikke å kvitte meg med den. Men jeg har jo ikke peil på det du spør om. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Hva som er in nå til dags aner jeg ikke, men at man trenger en mener jeg absolutt. Ikke så mye vil vogna, men totalt. Vi kjøpte en (rimelig, rød sak til 200 kroner av relativ ukjent merke) da vi ventet Knerten, og den er fortsatt i bruk. vogna har vi forlengst parkert i barnehagen til soving, men jeg har jo fortsatt med meg skift og bleier når vi skal noe sted.
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Jeg hadde ikke klart meg uten stelleveske til yngste, for da bodde vi langt unna alt slik at byturer ble en lang tur. Hun var flaskebarn, så jeg hadde med kartong med nan, flaske, termos med vann osv. osv. Da yngste ble født ble det færre kafeturer, så til ham brukte jeg stelleveske mye, mye mindre.
|
|
|
#50 |
|
Borte
|
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Minstejenta her var en ekstremgulper som alltid bæsjet gjennom til alle klærne, så en bleie og bittelitt våtservietter var utopisk.
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Jeg kjøpte en ganske fin, vanlig skinnveske på 70 prosent rabatt med to store og flere små rom, og den var perfekt som stelleveske. På apoteket fikk jeg tak i sammenleggbar stellematte som jeg hadde i veska. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Begge mine har vært ammet, så flaske har vi ikke trengt, og på kafe har de knapt vært enda. Men stelleveska trengte vi, og trenger vi enda, på helsestasjonstur, besøk (og i babyfasen: på handletur) Den brukes på ferie også, sånn der "kjøre hele dagen-tur" og inneholder i tillegg til bleier og kluter, MASSE kluter, klesskift til begge ungene i tilfelle enten bleielekkasje/tisser seg ut i søvne eller spyr i bilen. Det hadde selvsagt vært mulig å pakke i noe annet, men med de små rommene som allerede inneholder salve, hånsvask, ei lommetil kluter og ei til klesskift og, og, og... ja, så er den grei synes jeg. Men den begynner å bære preg av å bære godt brukt...
|
|
|
#53 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Ohh, den var søt! Men kan man henge den på vogn?
2003-2007-2012 Sist redigert av 2ne : 06-02-13 kl 22:09. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Superaktiv
![]() |
Sv: Stelleveske - hva er "in" nå til dags? :)Jeg har har for øyeblikket to vesker, petunia picle bottom i beige med noe rosa mønster og en lyserosa gaia&ko i kordfløyel. Men ønsker meg den stjerne skinnvesken fra smallstuff, den er bare kuul... Men som sagt, 1700kr er litt i overkant
|
|
|
#55 |
|
![]() ![]() |
Jeg har også såååå lyst på Smallstuff, prøver å fortelle meg selv at den er alt for dyr
|
|
|
#56 |
|
Superaktiv
![]() |
|
|
|
#57 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Haha, det er det jeg har tenkt med Storksaken. Det gjenstår å se hvor attraktiv den er som vanlig veske når den har gjort sitt som stelleveske |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Superaktiv
![]() |
|
|
|
#59 |
|
![]() ![]() |
Ho ho der har du meg også!
|
![]() |
|
|