Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er eg ei jåle?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-13, 21:05   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er eg ei jåle?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg gikk mange år (les: småbarn) uten å ha overskudd og lyst til å pynte meg,

Det er derfor jeg har tid og lyst til å pynte meg litt nå.
Jeg har også hatt mine år hvor alt gikk i hundre på morgenene og jeg så meg ikke i speilen engang. Dusjet, på med krem, gre igjennom vått hår, det fikk tørke som det ville, levere unger og deise ned på kontorstolen og NYYYTE kaffen min og å få sitte i ro.
Nå er gutta store, jeg vekker de og resten klarer de jo selv, så og si. Så nå har jeg god tid til å titte litt i klesskapet, sminke meg litt og å ha hårspray i håret.

Gammel 27-02-13, 22:01   #22
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jåle og Jåle. Jeg er ihvertfall jåle, har alltid vært det. Alltid sminke, øredobber, høye hæler og klær jeg synes er fine. Eier ett par joggesko.

What ever makes you happy.

Gammel 27-02-13, 22:21   #23
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I så fall er eg ei jåle også. Eg sminker meg kvar dag, liker smykker og høge hæler, og tenker godt gjennom kva eg tar på meg. Det får meg til å føle meg vel.
Eg har av og til lurt på sjølv om eg er ei jåle, for eg får ein del kommentarer. Ikkje negative, men meir i retning av "Du er flink til å pynte deg", "Skulle ønske eg pynta meg som du." Det hender eg får spørsmål om eg skal på fest midt i veka, men eg har ikkje på noko anna enn jeans, ein fin topp, litt sminke og ankelboots med hæl.

Gammel 27-02-13, 22:25   #24
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jåle og jåle. Om du sminker der med full ansiktsminke for å trene og blir svett, så er vel ikke jåle ordet jeg ville brukt. Men høye hæler, sminke og litt bling (så lenge en ikke hører raslingen og klirringen på 20 m avstand) er ikke jålete i mine øyne.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 23:03   #25
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jålete er jeg ikke, men jeg liker å kle meg ordentlig og sminke meg selv om jeg skal på jobb i barnehage.
Jeg føler meg vel når jeg ser ordentlig ut og det er viktig for meg, til og med når jeg bare går hjemme.

Gammel 28-02-13, 12:19   #26
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Så fint smykke Honda - jeg applauderer enhver kvinne som tar vare på seg selv og sitt utseende. Jeg har et Våga armbånd som jeg kjøpte på Miinto (da de kjørte den berømmelig 200,- rabatten før jul) og er veldig fornøyd med det.

Ellers "SNØ" smykker på 50% på Campadre nå. Siste dagen idag hvis noen er interessert.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.