|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er eg ei jåle?
Det er derfor jeg har tid og lyst til å pynte meg litt nå.
|
|
|
|
#22 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er eg ei jåle?Jåle og Jåle. Jeg er ihvertfall jåle, har alltid vært det. Alltid sminke, øredobber, høye hæler og klær jeg synes er fine. Eier ett par joggesko.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er eg ei jåle?I så fall er eg ei jåle også. Eg sminker meg kvar dag, liker smykker og høge hæler, og tenker godt gjennom kva eg tar på meg. Det får meg til å føle meg vel.
|
|
|
#24 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er eg ei jåle?Tja, jåle og jåle. Om du sminker der med full ansiktsminke for å trene og blir svett, så er vel ikke jåle ordet jeg ville brukt. Men høye hæler, sminke og litt bling (så lenge en ikke hører raslingen og klirringen på 20 m avstand) er ikke jålete i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Er eg ei jåle?Jålete er jeg ikke, men jeg liker å kle meg ordentlig og sminke meg selv om jeg skal på jobb i barnehage.
|
|
|
#26 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er eg ei jåle?Så fint smykke Honda - jeg applauderer enhver kvinne som tar vare på seg selv og sitt utseende. Jeg har et Våga armbånd som jeg kjøpte på Miinto (da de kjørte den berømmelig 200,- rabatten før jul) og er veldig fornøyd med det. |
|
|
|
![]() |
|
|