Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-13, 12:07   #9
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Akkurat der har søsteren min og jeg hatt våre feider. Jeg kjøpte en Trolldress brukt her inne en gang, og den holdt til det første barnehageåret til både Tigerungen og Tigergutten. Det vil si at den holdt til tre barn. I tillegg var det ullinnlegg på den, så det var en helårsdress. Etter at vi hadde den, sverget jeg til Troll og kjøpte dem til fullpris hvis jeg måtte det. Søsteren min var helt himmelfallen over at jeg kjøpte en dress til 1800 kroner, når en HM-dress kostet 500.

Hun måtte kjøpe både høst- og vinterdress, og i tillegg var de helt slunkne på slutten av sesongen, så det var ikke snakk om at noen kunne arve dem etterpå. Så hvert år kjøpe hun en ny høstdress og ny vinterdress til to barn. Greit nok når en dress koster 500, men fire blir 2000. Jeg kjøpte en ny dress annethvert år til 1800. Da ble det ikke så mye dyrere likevel...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.