Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Phil & Teds vs. OTH

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 13:55   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Phil & Teds vs. OTH

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hvor lenge bagen kan brukes kommer an på hvor stort barn du får.

Min sommergutt var diger så ved 4 måneders alder måtte han i sportsvogndelen, men jeg vet andre som har hatt små barn og som har brukt den til de var 8 måneder.

Jeg har fått store barn tidligere, så jeg regner med det samme denne gangen. Det er derfor bagstr bekymrer meg. Jeg regner med det er OTH du har. Hvordan var det å gå over til sportsvogn når babyen bare var 4 mnd? Det må jo også ha vært på kaldeste vinteren?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.