|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Kidding, right?
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg har egentlig en ganske tøysete og leken stil, men har moderert meg med årene.
|
|
|
|
#102 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Presangstil her! Lite som anskaffes fordi det er fiiiint, kun hvis det er funksjonelt i tillegg. Jeg vet veldig godt hva jeg ikke liker, men har ikke interesse/ engasjement nok til å forfølge og rendyrke en spesiell stil.
"There is a crack in everything, that's how the light gets in." - Leonard Cohen Sist redigert av Plipp : 16-03-13 kl 11:53. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?
Dette hørtes veldig spennende ut! |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Kidding, right?
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?But of course, Tally!
|
|
|
|
#106 |
|
Glamorøs
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Åh!
|
|
|
#107 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Fullt. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Vanskelig å si hvilken stil vi har, kaosstilen kanskje.... |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Fola Blakken
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Miss Norway-huset høres spennende ut!
|
|
|
|
#111 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Missas hus er veldig varmt, hyggelig og føles ekte. Og rålekkert.
|
|
|
#112 |
|
navnet sjemmer ingen
For ti år siden siklet jeg etter dem, elsket dem og hadde ikke penger til å kjøpe dem. De siste årene har økonomien nådd en annen klasse og jeg nyter å kjøpe dem. Og jeg irriterer meg over at det er mote. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg pleier å si at vi har Ikea-stil, dog med innslag av et par arvede møbler. Vi liker det lyst og skandinavisk. Omtrent null nips, og jeg bytter aldri ut puter og handler aldri servietter og stearinlys.
|
|
|
#116 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Missa to the people!
|
|
|
#117 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Vi har også lett blanding av noe vi har kjøpt nytt, noe arvet og noe vi har hatt lenge. Stor grå hjørnesofa, moderne hvitt sturbord i høyglans, ellers mye eik. Flosstepper i grått, gardiner og puter i lillatoner. Elsker telysestaker, og andre saker for å ha lys i. Må ha noen grønnplanter og blomster, sukkulenter og gjerne friske blomster for å trives. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Jeg har forøvrig litt blandings. Nå pusser vi opp et helt hus og det blir mye lyst i både gulv og vegger, men jeg spriter opp med farger der jeg vil. Vi har mye arvet teak, blandt anne ten stringhylle, et ovalt stuebord og et hjørneskap. Og så blander jeg det med IKEA og noen dyrere designting.
|
|
|
#119 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et navn på teppeleverandør, eller gjerne et bilde og? Jeg kunne tenkt meg sisal i trappa nemlig, men mannen vil ha grått teppe. Dette kunne være et veldig interessant kompromiss... |
|
|
|
|
|
#120 |
|
lettere utlada
|
Sv: [interiør] Hvordan er din stil?Her finnes det ikke stil! Det er maximalisme på høyt plan. Men det er varmt og koselig og et sted hvor til og med fru Fisefin fra Egenes føler for å hive beina opp i sofaen og dra over seg ett av pleddene.
|
![]() |
|
|