Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Badeklær for slappfisk

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-13, 16:53   #21
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er over rumpa den er som trangest, altså?

Nei, det å dra pupp og mage-delen forbi rumpa, var det som var trangt.

Gammel 20-02-13, 17:07   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Altså, ikke nødvendigvis fordi Niobe bestilte en, altså-

Gammel 20-02-13, 17:11   #23
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Finnes det tilbudskoder man kan bruke hos Ellos nå?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 19:00   #24
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

271701 gir 50% på dyreste vare sto det på en lapp jeg fikk i posten i dag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 21:29   #25
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg leser jo at du ikke vil ha badedrakt med skjørt, men jeg synes denne er så fin at jeg er litt sur for at den begynner på str. 38... http://www.ellos.no/ellos-fresh-spir...Value2|1&Nao=1

Fikk denne i dag og den var helt perfekt!

Gammel 05-03-13, 21:32   #26
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk denne i dag og den var helt perfekt!

Så bra!

Jeg fikk min i forrige uke, og den passer hvertfall greit nok til å bygge sandslott i og sånn.

Gammel 05-03-13, 21:33   #27
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal sprade rundt på badeland med innpakka mage.

Gammel 05-03-13, 21:33   #28
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Det er hvertfall ikke noe fare for at noe faller ut.

Gammel 05-03-13, 21:35   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Det er hvertfall ikke noe fare for at noe faller ut.

Ikke øverst, hvertfall! Den satt overraskende stramt over puppene (og mine kan nok ikke sies å være store), men var til gjengjeld veldig løs rundt magen og rumpa. Ingen hold-in effekt, slik det står. Men det er perfekt når jeg kryper rundt på alle fire for å bygge sandslott. Magen min er ikke så... dekorativ i de situasjonene.

Gammel 05-03-13, 21:44   #30
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ikke øverst, hvertfall! Den satt overraskende stramt over puppene (og mine kan nok ikke sies å være store), men var til gjengjeld veldig løs rundt magen og rumpa. Ingen hold-in effekt, slik det står. Men det er perfekt når jeg kryper rundt på alle fire for å bygge sandslott. Magen min er ikke så... dekorativ i de situasjonene.

Den var ganske stram over puppene, ja, og på meg holder den inne mage også.

Gammel 10-03-13, 20:07   #31
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hei, denne kjøpte jeg etter jeg så du skrev om den. Jeg vet ikke hvor liten du er, men denne er jeg sikker på at ser finere ut på en som er str 34 enn en i str 38. Jeg er 36 og fikk bare såvidt dratt den over rumpa, og den sviser puppene noe voldsomt. De som har sett meg vil nok si at jeg ikke har spesielt stor rumpe. Men den var innmari fin når jeg først hadde fått den på. (Forfra i det minste. Fra mitt eget perspektiv så det bare merkelig ut.)

Jeg var heller ikke fornøyd med passformen til min kropp på denne, så er også overbevist om at den passer bedre til små, stynne mennesker.

Jeg har denne i sort, og den er kjempefin til meg. http://www.ellos.no/ellos-fresh-spirit/badedrakt/323615
Er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en til for å ha i bakhånd når den jeg bruker nå blir utslitt. Men den har jo skjørt, og er jo sånn sett ikke det Lhi-My er ute etter.

Hva med denne da? http://www.ellos.no/ellos-fresh-spirit/badedrakt/372092

Denne har riktignok ikke "shortsben", men skjæringen er veldig lav og jeg synes snittet var pent (?): http://www.ellos.no/taillissime/bade...alue2|1&Nao=33
Denne har også lik skjæring: http://www.ellos.no/taillissime/bade...alue2|1&Nao=19

Gammel 10-03-13, 20:13   #32
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Nå har du sikkert vært i svømmehallen for lengst, men UK Swimstore er en fantastisk butikk. De har absolutt alt du etterspør og leverer til Norge. Bade-hijab, anyone?

Gammel 10-03-13, 20:19   #33
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Nå har du sikkert vært i svømmehallen for lengst, men UK Swimstore er en fantastisk butikk. De har absolutt alt du etterspør og leverer til Norge. Bade-hijab, anyone?

Skulle du sett. Lurt å sjekke datoen før jeg svarer ja.

Gammel 10-03-13, 20:37   #34
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Den var ganske stram over puppene, ja, og på meg holder den inne mage også.

Sånne... veldig dinglete pupper, tror du den holder dem oppe også?
(ja, det er snakk om mine )

Og er den for stilig til å svømme med i svømmehall, eller ser det bare teit ut.

Gammel 10-03-13, 20:38   #35
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hm, nå er det noen uker siden jeg prøvde den, men jeg fikk ikke akkurat noen lift-følelse på puppene, nei. Det var mer skvis. Men det så igrunn greit ut likevel, altså.

Gammel 10-03-13, 21:00   #36
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Mer skvis enn løft, ja. Og jeg tror ikke den er spesielt godt egnet til svømming, hvis man snakker svømming som trening. Da bør man kjøpe en god svømmedrakt. Arena har flere gode, f eks.

Gammel 10-03-13, 22:18   #37
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ok, takk. Ser det for meg

( )

Gammel 20-03-13, 23:00   #38
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når dere sier at den er liten i størrelsen, hvor liten da? Bør gå opp en eller to størrelser? Jeg bruker str. M eller 38/40. Bør jeg da opp til str. 42?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 23:10   #39
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har denne badedrakten, bare i en annen farge som jeg er veldig fornøyd med.

Den holder bra inne magen, samtidig som den fremhever puppene. Så jeg føler meg faktisk fin i denne.

Syns de har mange fine badedrakter som holder inne magen hos figleaves http://www.figleaves.com/uk/ranges/s...r/19726/20099/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 23:14   #40
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Inspirert av denne tråden kjøpte jeg visst en ny badedrakt nå jeg. Ebay.com er min venn, kostet bare 130 også!

http://www.ebay.com/itm/221069849019...84.m1439.l2649

Hvordan var denne? og str?
Hva tilsvarer str 38?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.