Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Badeklær for slappfisk

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-13, 22:09   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Badeklær for slappfisk

Jeg har planer om å utfordre meg selv og ta en tur i badebassenget med ungene. Jeg har ikke vært i et svømmebasseng siden ungdomsskolen, dels pga innbitt vannskrekk og dels fordi jeg har skammet meg over kroppen min som har vært i str. XXXXL. Nå er jeg str M/L, men en såpass stor vektnedgang har selvsagt gitt en del heng og løshud osv.

Jeg vil ha noe mer dekkende enn en vanlig badedrakt. Jeg vil absolutt ikke ha slike badedrakter med skjørt. Jeg tenker en eller annen litt lang badeshorts (kan gjerne være tight, det viktigste er at den er dekkende) og en eller annen topp. Toppen kan være helt dekkende, men jeg tror jeg skal takle en topp som ligner en sports-bh også.

Tips tas i mot med takk. Må kunne kjøpes på nett.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.