Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 17:02   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Sneglo, må sklir det ut her. Men jeg tviler sterkt på at alle er overlykkelig når de møter hunden din. Det er pga holdninger som dine at jeg mener at for enkelte folk faller deler av hjernen ut når de får hund inn i huset.

Ang borettslag så mener jeg at styret er de som kan vedta husordensregler. Styret opererer på vegne av alle, de velges av generalforsamlingen.

Ingen deler av min hjerne har fallt ut.

Som skrevet, hvorfor roper de da på hunden min? Hvis de ikke vil hilse på hun? Og hvis de IKKE vil hilse på hun, men LIKEVEL roper på hun, vel synd for de altså. Det får da være måte på spør du meg.

Min hund går ALDRI bort til noen uten at hun får lov. Så at hun er til plage, nei det er jeg 100% sikker på at hun ikke er.

Men som sagt, hjernen min er 100% på plass lell merkelig nok.

Valpen derimot er alltid i bånd, fordi han stokk stein idiot og tror alle vil hilse på han.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.