|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert
Det er vel neppe bare denne fraværsdagen disse elevene har? Jeg vil påstå at det ofte er de samme elevene som er borte - med middels til dårlig grunn - igjen og igjen og igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Re: Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert
Dette er en engangsgreie. Bieber er noe helt eget, det kan sammenlignes med Beatles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert
Jeg er nok ikke så fordomsfull tror jeg, men jeg er åpen for at jeg tar feil. Det er de samme elevene som stadig har fravær, og noen få som kun har slike engangshappeninger. I alle fall er det sånn i videregående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert
Njanei, galt og galt. Jeg hadde kanskje også tillatt skulk av den grunnen, for mine barn. Men det er et eller annet som butter hos meg når skolen tilrettelegger for det likevel, og så tenker jeg faktisk på presedensen også. Jeg syns det i akkurat denne saken virker greit og pragmatisk og ryddig og alt, men jeg ser levende for meg en del diskusjoner i andre klasserom, på andre skoler fremover.
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
Jeg synes ikke det, men med de andre diskusjonene friskt i minne overrasker det meg at så mange ser ut til å mene at en JB-konsert er godt for sjela. Det er ikke greit å ta en dag fri for å besøke slekt og venner, eller reise noe sted sammen med familien, mener å huske at bare begravelse var gyldig nok grunn til å søke seg fri fra skolen, men Justin B er altså ok?
![]() |
#7 |
Rockesøster
|
Jeg synes ikke nødvedigvis JB er så bra for sjela, men innser at ungpikehorden har et annet synspunkt enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|