Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Okei, så nå har konserter blitt en del av viktige livshendelser og alle er enige i at sånne viktige hendelser trumfer skolen? Har vi ikke brukt utallige timer og uante mengder blekk (!) på å diskutere signaleffekt og gyldige grunner til fravær? Husker begravelse var en grunn, kan ikke huske at konserter stod oppført på den lista. 
Jeg har hele tiden ment at sånt som dette er greit, i ny og ne, det samme med billige sydenturer, så fremt man gjør arbeidet og det skjer i ny og ne, det som derimot er helt nytt for meg at JB-konserter er greit også for dem som har prinsipper som sier det ikke er greit å søke seg fri fra skolen - uavhengig av grunn.
Jeg lurer litt på de som bare skriver "konsert" har møtt en 13 eller 14 åring i det siste. Justin Bieber er stor altså. Det er ikke Jan Eggum nede på samfunnshuset liksom.
Det er som Maverick sier, en engangsgreie. 14 dagers ferie flere ganger i året eller fravær for å stå nede på hjørnet å røyke blir noe annet å burde etter min syn være en helt egen diskusjon.