Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å undervise barna selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-13, 10:03   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å undervise barna selv

Jeg kjenner meg heller ikke igjen i FruLarsens oppfatning av skolen. Jeg syns skolen har utviklet seg masse fra jeg var barn, og det er større fokus på alternativ pedagogikk og innlæring. Vår skole har stort fokus på rettskriving, med ukentlige prøver. Vi har også fått beskjed om å pugge gangetabellen hjemme, sammen med et ark med tips til hvordan. Hver fredag har de prøve i ukens gangetabell, hvor stykkene kommer hulter til bulter, uten mulighet til å la seg redde av en regle.

Når det er sagt så syns jeg det er problematisk at klassene er store, og selv om individfokuset er større enn da jeg var barn syns jeg de i liten grad ivaretar barn med store læreevene og læreglede.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.