Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fylkeslegen: – Kvinner blir ikke hørt på Kvinneklinikken i Bergen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-13, 23:55   #11
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fylkeslegen: – Kvinner blir ikke hørt på Kvinneklinikken i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Det blir jo heilt feil å dømme Haukeland ut frå enkeltsaker. Eg er heilt einig i at i akkurat desse spesifikke sakene har dei gjort ein dårlig jobb. Men jevnt over gjer dei ein veldig god jobb og det er trygt å føde der! Tilsvarande saker som det som har komt opp i media kan sikkert hostar opp frå andre fødeinstitusjonar også.
I følge statistikken til Medisinsk fødselsregister har Haukeland gode tall både når det gjeld dødfødslar, lav apgar-score og diverse komplikasjoner. Bedre enn Rikshospitalet.

http://mfr-nesstar.uib.no/mfr/

Eg sitt med eit heilt anna inntrykk av KK og eg er ikkje såkalt flink fødekvinne.
Eg har hatt tre fødslar på KK ved Haukeland.
Den første fødselen var komplisert og det blei gjort nokre feil på Storken og Føden som burde ha vore unngått. Dei holdt meg blant anna for lenge på Storken før dei overførte meg til Føden. Eg hadde tette rier i mange, mange timar men låg konstant på 5 cm opning. Det var først då eg fekk drypp og epidural på Føden at det begynte å skje noko. Fødselen enda med tangforløsning og totalruptur etter 2,5 døgn med rier. Vi fekk familierom på vanlig barsel, noko som rg har forstått er veldig uvanlig.
Då eg blei gravid på nytt ba eg om ein samtale på KK for å prøve å unngå at eg fekk like dårlig fødselsopplevelse på nytt. Eg var redd for å bli avfeid, men fekk fantastisk god mottagelse der oppe. Alle la seg paddeflate og var heilt einige i alt eg sa om første fødsel. Eg har høyrt om andre med motsatt erfaring, men lurer på om eg kanskje blei høyrt fordi eg la alt fram på ein veldig saklig og nøktern måte uten å overdrive ein millimeter. Det blei gjort notat i journalen min om at eg ikkje skulle på Storken igjen sjølv om det var aldri så fullt på Føden, at eg skulle ha drypp og epidural med ein gang dersom det ikkje var framgang og at eg ikkje skulle ha tang igjen. Og dersom eg ombestemte meg undervegs og ville ha keisersnitt skulle eg faktisk få lov til det også sidan eg hadde hatt totalruptur før.
Både fødsel og barselopphold med nummer to var upåklagelig til tross for at eg låg på tremannsrom. Ho blei født i veke 35 etter igangsetting på grunn av vannavgang, så eg var der i to veker til sammen.
Tredje fødsel starta av seg sjølv og gjekk nesten greit. Men då vatnet gjekk når eg hadde 9 cm opning fekk eg plutselig navlestrengsframfall sidan hodet ikkje var festa. Dermed blei det katastrofekeisersnitt. Det gjekk under 8 minutt frå jordmora trykte på alarmen til han var ute. Alle rundt meg oppførte seg uhyre profesjonelt og var tydeligvis topp trente på å takle slike krisesituasjonar.

For å oppsummere: Ja, KK i Bergen gjer feil, og feil bør ikkje forekomme. Men dei andre sjukehusa gjer også feil, og mange gjer langt fleire feil enn KK! Til tross for at KK er ein universitetsklinikk og får henvist mange kompliserte svangerskap frå andre sjukehus er komplikasjonsraten og antall døde per 1000 fødte lav.

Eg syns den kritikken BT har fått i media det siste året har vore ganske urettferdig til tider.

Jeg hadde vært veldig interessert om de hadde gjort en undersøkelse som gikk på kvinnens opplevelse av fødsel fra sykehus til sykehus. Er det en større andel av dårlige fødselsopplevelser ved KK enn ved et gjennomsnittlig norsk sykehus. Jeg har ikke sett noe slik undersøkelse, kan tenkt meg at det ikke finnes heller.

Som de skriver i artikkelen er jo ikke Haukeland et utrygt sted å føde, generelt sett, men fødselsopplevelsen for moren (og faren) er også viktig. Det er tungt å skulle bearbeide en traumatisk fødsel samtidig som man skal ta seg av og knytte seg til et nyfødt barn.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.