Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 21:19   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Jeg er helt enig med skilpadda at det er dumt med lover det ikke finnes grunner for. I dette tilfellet kan jeg for lite (og interesserer meg for lite) til å sette meg godt inn i saken fra begge sider til å kunne lande på et standpunkt. Derfor signerer jeg ikke. Jeg signerer ikke ting jeg er likegyldig til, jeg signerer ting jeg brenner for. Det hjelper jo heller ikke at jeg syns de som har skaffet seg eksotiske dyr ulovlig har begynt i helt feil ende.

Jeg har selv hatt chinchillaer, og det overbeviste meg om en ting: slike dyr har det ikke bra nok i fangenskap. De er skapt for et liv i Andesfjellene, ikke som kjæledyr i bur. Derfor er jeg for en mer restriktiv kjeledyrpolitikk, ikke en mer liberal en.

Ellers: når man jobber for å fremme en sak hjelper det å holde seg så saklig som mulig, og også innrømme svakheter ved egen argumentasjon. Da blir folk ofte vennlighet innstilt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.