|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Biltema er lagd for men
Jeg har i alle fall lest forskning som har dokumentert at arbeidsmiljøet blir best dersom det er en noenlunde jevn blanding av kjønn på en arbeidsplass, i stede for at det ene kjønnet er veldig overrepresentert. Nå finner jeg selvfølgelig ikke artikkelen igjen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
Den forskningen har jeg også lest. Den var ganske klar på at mennesker av begge kjønn trivdes best i et arbeidsmiljø hvor det var en jevn kjønnsfordeling. Jeg ønsket dokumentasjon på at oppførsel og kjerringtakter var kjønnsbetinget.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjerringtakter er jo et veldig lite vitenskapelig begrep, så jeg vil tippe at det er gjort lite forskning på det. Man kan selvfølgelig lage seg en definisjon på hva kjerringtakter består i også forske på det, men jeg tror det vil være vanskelig å treffe den folkelige definisjonen godt nok, samtidig som det ikke vil være spesielt nyttig forskning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Biltema er lagd for mennMin arbeidserfaring er i stor grad fra arbeidsplasser med mest menn, og jeg kan meddele at menn sladrer og dramatiserer i stor stil, de gjør det bare med lavere stemmeleie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|