|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
awesom
|
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?
Jeg klare fint å flette på meg selv, men noen ganger legger jeg på sofaen med hodet over armlenet, da er det enklere å flette french eller dutch-braid på seg selv.
|
|
|
#22 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?
Man øver. Og har et annet grep om håret enn man ville hatt om man flettet andre. Det hjelper å se på videoer på YouTube av folk som fletter seg selv, altså.
|
|
|
#23 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Skulle ønske jeg var flink til å ordne håret til vesla, men det blir bare vanlige fletter stort sett. Den 17. fikk på et vis til to kinafletter. (Heter det for det?). |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Med en som nekter å ha annet enn hestehale og en som virkelig hater å børste håret i det hele tatt blir det jo enkelt for meg. Hun som hater børsting har heldigvis lue til bunaden, så da så hun jo ganske fin ut på 17. mai likevel.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?Jeg, ehh... skal vi se, gredde det kanskje? Tviler egentlig på det også.
|
![]() |
|
|