|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Flyebaby - noen som har prøvd?
Jeg har aldri reist med charterfly, så der skal jeg ikke uttale meg, men jeg skjønner ikke hvorfor passasjeren foran meg skulle måtte sitte med rett rygg i fire timer for at jeg skulle kunne sitte behagelig med armene fri. Det får da være måte på å anta at andre skal innordne seg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Å legge ned setet sakte, eller å si fra før man gjør det, er derimot noe jeg synes det er helt innenfor det akseptable å spørre om. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyebaby - noen som har prøvd?Ja. Har brukt flyebaby på en 3timerstur, og den fungerte ypperlig! Sa ganske enkelt i fra til personen forran at det lå et barn bak henne, så hun ikke røsket opp og ned setet
|
|
|
#25 |
|
Klar
|
Det høres jo flott ut! Sist redigert av Timar : 22-05-13 kl 12:44. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Hvis jeg ser at det sitter en baby på setet bak meg, så gjør jeg gjerne det (eller unnlater å legge ned setet i det hele tatt). Jeg spør aldri ellers, og det er heller ikke vanlig å spørre om slikt. :reiser mye med fly: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Jeg sjekker alltid hvem som sitter bak og spør, ja. Nå legger jeg sjelden ned setet da, heller ikke på lengre flygninger. Jeg sovner uansett.
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høflige mennesker gjør det. Jeg syns ikke det var like gøy når han foran meg la setet helt bak når jeg var 7 måneder på vei og hadde en 18 måneder gammel gutt på fanget. Det ble trangt. Og så klarte han å sukke veldig høyt over at det satt et barn bak ham i det hele tatt, selv om det ikke ble mye grining eller sparking i setet i løpet av turen. Kjenner i det hele tatt at jeg syns det er veldig godt å ha unger som sitter i eget sete nå, selv om turene jo dermed har blitt dyrere. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Tull og tøys. Folk flest gjør det ikke. Jeg protesterer ikke på at det kan være en høflig ting å gjøre, men det er virkelig ikke uhøflig å la være. |
|
|
|
![]() |
|
|