Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Flyebaby - noen som har prøvd?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-13, 12:26   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flyebaby - noen som har prøvd?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

En liten digresjon, men er det bare meg som spør om det er ok at jeg legger ned seteryggen før jeg faktisk gjør det? I hvertfall på trange fly der man risikerer å klemme den som sitter bak. Jeg er jo enig i at man ikke kan forvente at den foran tilpasser seg ethvert ønske fra den bak, men en liten dialog om begges komfort gjør flyturen atskillig hyggeligere.

Høflige mennesker gjør det. Jeg syns ikke det var like gøy når han foran meg la setet helt bak når jeg var 7 måneder på vei og hadde en 18 måneder gammel gutt på fanget. Det ble trangt. Og så klarte han å sukke veldig høyt over at det satt et barn bak ham i det hele tatt, selv om det ikke ble mye grining eller sparking i setet i løpet av turen. Kjenner i det hele tatt at jeg syns det er veldig godt å ha unger som sitter i eget sete nå, selv om turene jo dermed har blitt dyrere.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.