Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 10:04   #141
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg har faktisk Starbuckskaffe på kjøkkenet as we speak.
Mannen liker det, og broder'n kjøpte med seg fra usa.

Vi får også tilsendt Starbucks kaffebønner fra USA, type mørkbrent. En sjelden gang finner jeg de på Smart Club. For jeg liker godt traktet kaffe på nymalte bønner, eller Cortado med en skvett H-Melk.

Gammel 27-05-13, 10:05   #142
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Og kaffe uten melk er jo forferdelig trist.

Kjempetrist.

Gammel 27-05-13, 10:16   #143
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes det var stas å gå på Starbucks da vi var i LA, det var liksom en del av totalpakken den gangen. Har vært der i andre utland og på Kastrup et par ganger, sammen med Poden; man vet hva man får, det er ganske hyggelig der, og de har wifi. Jeg liker ikke kaffen deres noe særlig, men den er bedre enn tilfeldig flyplasskaffe, og dersom jeg er et sted der jeg ikke er kjent og vet hvor jeg kan få god kaffe, kan jeg godt gå dit. Jeg er ikke glad i søte kaffedrikker, så frappucino er ikke noen greie for meg.

Jeg kommer neppe til å finne på å gå på Starbucks på Oslo City. Stockfleth's er jo i etasjen over, og vil man sitte, er Bit i toppetasjen også langt bedre.

Gammel 27-05-13, 10:45   #144
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det de andre sa. Starbucks var morsomt den gangen man var desperat etter en ok kaffe i Utlandet. Jeg liker også at de, i motsetning til de fleste andre amerikanskje spisesteder, oppfordrer og legger til rette for at man skal bli der litt lenger enn kun for å gulpe i seg kaffen og gå.

Men jeg synes ikke kaffen er særlig god, og kommer ikke til å gå dit i Oslo, så lenge det finnes Stockfleths eller Steam eller Java eller Wendelboe. Men hvis de utkonkurrerer Wayne, så er jeg like glad. Fy søren for et sølevann, og med svenske menyer og irriterende branding.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 10:57   #145
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker stort sett Americano, og kaffe "au naturel", og synes det er ok kaffe stort sett overalt på kaffebarer i både inn-og utland. For tiden går jeg rundt med et klippekort (buy 9 Get 1 free ) til Cafe Nero (uk) i lommeboka, og jeg liker med andre ord godt å besøke dem når jeg er på de Britiske Øyer.

Kaffe smaker egentlig alltid best når jeg er på ferie, uansett hvor jeg er.

Gammel 27-05-13, 11:08   #146
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Vi får også tilsendt Starbucks kaffebønner fra USA, type mørkbrent. En sjelden gang finner jeg de på Smart Club. For jeg liker godt traktet kaffe på nymalte bønner, eller Cortado med en skvett H-Melk.

Morsomt, akkurat det samme gjør vi også. Det er virkelig den beste traktekaffen jeg får.

Utover det er strabucks helt greit.

Gammel 27-05-13, 11:16   #147
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøper ofte med kaffe derfra til bilturen hjem fra flyplassen. Da er jeg gjerne trøtt og kald og vi har et stykke å kjøre. Og det var veldig stas i gå på Starbucks da jeg var 18 og var for første gang i USA. Ut over det er jeg ingen stor tilhenger egentlig. I England foretrekker jeg Costa, men det er sikkert en smaksak.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 12:15   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har for øvrig gått den klassiske veien; jeg lærte å drikke kaffe som 28-åring da jeg flyttet til Oslo. Da var det stort sett kaffe latte eller mocca. Nå vil jeg bare ha en liten skvett melk i kaffen, og jeg har blitt skikkelig sær på melken. Jeg synes ofte den er enten for kald eller gudforby lukter grøt, og får ofte altfor mye. Sist jeg var på Starbucks, i NY, var cappuccinoen omtrent som en latte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 12:20   #149
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Har bare vært på Starburck i Barcelona, og den var ikke god og det minnet meg om McDonalds. Bord ute som vinglet og ikke var renggjort, søppel på gulvet. Jeg liker kaffen på Stockfleth.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 13:39   #150
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg gleder meg. Jeg elsker frappen dems, men har ikke smakt frappe noen andre steder så har ikke noe sammenlignbart.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:23   #151
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg gjør ikke det. Det var veldig stas de første gangene jeg besøkte Starbucks i utlandet, og å gå dit når vi er i USA er litt som å komme hjem til noe kjent. Det er vel Starbucks som har pleid å ha kaffehjørner på Barnes and Nobles også? Og så liker jeg gratis trådløst hvorsomhelst i verden.

Men altså, Starbucks i Oslo? Nei takk. Jeg kommer antagelig til å smake en latte der, men selv i utlandet er kaffen overpriset og ikke såå god, så jeg tror det blir med en smaksprøve.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:42   #152
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker ikke kaffe i noen form (kanskje bortsett fra en og annen Irish Coffee når jeg er på byen hvert jubelår), så jeg kan ikke uttale meg om kaffekvaliteten verken på Starbucks eller noen av de andre norske kjedene. Derimot har jeg kjøpt Starbucks sin Iced Tea Lemonade på ferieturer i USA flere ganger og ELSKER den. Jeg ble dypt fornærmet da jeg oppdaget at de ikke hadde det på filialen på Gardermoen. De BØR få den på den som åpner på Oslo City altså, hvis ikke kan det altså være det samme med hele greia for min del.

Gammel 27-05-13, 17:00   #153
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg kjøpt moccafrappe på Waynes. Inspirert av tråden. Det smakte æsj! Selv om jeg var mentalt innstilt på at det var dessert, ikke kaffe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 18:08   #154
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ah. :åpplyst: Takk! Det ser vel ikke ut som noe jeg kunne tenke meg. (Hver gang jeg kjøper kaffe på Newsmans spør de om jeg vil ha sirup i. Jeg synes ikke det høres godt ut med hasselnøtt- eller vaniljesmak i kaffen, så jeg har aldri forsøkt.

Det er ikke godt med sirup i heller!

Gammel 27-05-13, 19:43   #155
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen min er sånn kaffesnobb, og de få gangene jeg drikker kaffe på noe annet sted enn med venninnene mine på Jacob Aal på Xibition i Bergen, så er det med han, og da er SB utelukket, dels pga at de ikke har rettferdig kaffe (hans argument) og dels fordi de etter sigende støtter Israel med penger direkte til våpen. Det vet man jo aldri 110%, men better safe than sorry... Men det med rettferdig kaffe kan vistnok verifiseres. Mannen min er i alle fall veldig ivrig på det der, men det går gjerne inn det ene øret og ut det andre

Gammel 27-05-13, 20:47   #156
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 21:04   #157
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 27-05-13, 21:07   #158
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Gammel 27-05-13, 21:23   #159
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 21:36   #160
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I dag har jeg kjøpt moccafrappe på Waynes. Inspirert av tråden. Det smakte æsj! Selv om jeg var mentalt innstilt på at det var dessert, ikke kaffe.

Åh, den er jo dødsgod! Til og med ungene mine digger den, så de får av og til dele en. De maser om det hver gang vi er på Kvadrat. Jeg skulle bare ønske de hadde en mindre utgave også, i stedet for to nesten like til nesten samme pris. Nå fikk jeg lyst på. Pleier å unne meg en slik av og til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.