|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnJeg har vel ingen venner som har direkte stygge navn på ungene, men "poppis-navnene" florerer.
![]() |
#2 |
Javel
|
![]() Sv: Når du ikke liker venners navn
Søskenbarnet mitt har også to jenter med litt spesielle navn. Og den gang da min farmor ikke var fullt så tullerusk i toppen, så fikk søskenbarnet mitt ofte høre både fra henne og andre i slekta at det der var ikke noe navn.
![]() |
#3 |
håpløs
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navndet finnes selvsagt navn jeg ikke synes er fine, og tenker gjerne mitt da. men man skal da få velge selv.
![]() |
#4 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnEtter noen år holder jeg nå på å venne meg til min nieses dilledallenavn |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnJeg synes mange har elendige navn på ungene sine, men jeg bryr meg ikke om det, og har heller ikke problemer med det. Synes vel kanskje det er litt trist for den det angår, men dem om det. Jeg synes kombinasjonen norsk-utenlandske dobbeltnavn ofte (men ikke alltid) klinger litt feil. F.eks. June Chantal, Heidi Michelle o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnHer er hva jeg fant om navnet Arwen: Sist redigert av Elin : 07-10-06 kl 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se, da har jeg lært det !
![]() |
#9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnNei - navn som skurrer i ørene i starten, blir fort en del av den som heter det og vips så har man glemt at det ikke var et fint navn. Ett eller annet sted på veien blir navnet barnet og ikke lenger bare et navn, for å si det slik. Har ennå tilgode å ikke venne meg til et navn på noen jeg kjenner (det er verre med de jeg ikke kjenner). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Audacious
|
![]() Sv: Når du ikke liker venners navnÅ, hvis dette forumet bare hadde vært litt mere lukket...
![]() |
|
|