Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?
Her er det lite å arve mellom søskenene, men litt her og der blir det jo. Men som oftest blir det enklere å kjøpe nytt til lillebror enn å lete gjennom sekkene på loftet med klær (sortert etter størrelse) for å finne den bestemte tingen jeg er ute etter. Mikro må dog leve med knallrosa vognpose i hovedvogna, selv om bestemor gremmes, og forsøker å dekke den til med et pledd.
Snuppa arver noen få plagg fra sine to kusiner, men jeg skulle ønske jeg hadde noen i passende alder som vi kunne arve spesielt kjoler og jenteklær av. Hun blir veldig glad over alt som arves, og sier at "den har jeg fått fra X", med stolt mine.
Jeg tror jeg kommer til å gi bort klær til venner som har barn i riktig alder, men mine barn er som oftest mindre enn barna til venner og bekjente, så det er ikke like enkelt i praksis. 
Jeg er selv oppvokst med å arve veldig mye klær fra en slektning som var to år eldre, og enebarn, og husket det som en fest å få pakke opp "nye" klær. Så det er ikke nødvendigvis negativt.